2010年11月6日 星期六

Nescafe Dolce Gusto

上星期五有幸得家姐大少奶好好人'屎'咁帶我去Nescafe Dolce Gusto既發怖會


家姐知我一向都愛飲咖啡, 真係日日都要飲, 連大肚個時都日日飲一杯, 飲少一日都囉囉攣, 所以當我得知大少奶有份出席今次呢個咖啡機發怖會時, 我好唔要面咁叫佢帶埋我去, 亦都好多謝有關部門肯俾我出席! Thank you~



其實之前係Sogo 都見過呢部咖啡機做宣傳, 但心諗自己已經有一部, 無謂再嘥錢買, 所以試都無試就走



一去到被安排座位後, 隨即就問我地想試邊款味既咖啡



佢地Total有五款味道, 我揀左Latte


-Cappuccino
-Latte
-Mocha
-Chococino
-Lungo (齋啡)


最令人意外既係除咖啡外, 仲出左無咖啡因既朱古力奶, 啱晒唔飲咖啡既朋友, 由於無咖啡因, 就算孕婦或者小朋友都適合飲.  比起傳統咖啡機, 呢部更加啱一家大細



會場有幾部咖啡機 (俗稱小企鵝, 因為個樣似, 哈), 見到服務員唔洗一分鐘就沖好一杯


 


睇唔出呢部咖啡機, 機身細細沖出黎既咖啡都有起泡效果, 初時我抱住平常心既心態去試, 因為睇部機咁輕巧, 我真係唔太相信佢可以沖出好味既咖啡!  但當我飲過杯Latte後, 真係另眼相看 (即時留心聽下佢地既介紹)


右手邊個杯係大少奶既朱古力奶.  好濃郁既朱古力味, 仲有少少泡沫, 好好好好飲!!!



咖啡既精華就係晒呢個capsule到, 初初我都唔明點咩原理? 因為傳統個啲係要自己壓粉, 會有蒸氣壓啲咖啡出黎, 又要自己打泡架麻, 依家乜都唔洗就可以沖到出黎? 好匪夷所思... 但後尾聽完講解完詳細既介紹後, 我完全明白了, 對呢部機仔更有信心~




呢個capsule既設計係瑞士專利發明, 全世界都未有呢個技術, 而且佢地既咖啡粉係用100% Arabic 咖啡豆而成, 品質都係高質素 



在場仲請左Cafe Corridor既老板去講解咖啡既品種同飲法 (哈, 我平時都有去Cafe Corridor飲下咖啡食下Scone, 佢話下次我去俾折頭我呢,, haaa)



介紹完畢就俾我地在場人仕自己去玩下部機.  用法真係超簡單, 只需將Capsule原粒放入機



安照唔同咖啡既份量去沖調就攪掂!



推開動制, 即時出咖啡, 前後我諗大約40-50秒就可以沖好一杯咖啡 (上面張相就係我自己試沖, 真係快靚正! 最好係咁方便簡單, 教屋企個姐姐用都無問題)



大會仲提供Tony Wong 蛋糕俾我地邊食邊享受咖啡!! 好細心.. 因為飲咖啡食甜品係最大既享受~~~~



每位出席既朋友仲獲Nescafe送贈咖啡杯一隻!



咖啡杯上有份量標纖, 方便用呢部機沖調時睇返啲份量


 


壓軸..............................................................好戲!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 


Nescafe會送出一部Dolce Gusto + 五盒咖啡&朱古力Capsules俾在場有份出席既朋友, 因為名額得一部, 當然係抽獎形式抽出!!!


成世人都人無乜抽獎命既我, 一心諗住有份出席去試飲咖啡已經好開心, 當佢地抽出後讀我個名時, 我都呆左一呆, 唔敢相信係自己!!! 哈~


真係好開心, 好感恩!!!! (因為未抽獎前我已經問價錢想買一部了) 估唔到我咁好彩抽中, 又要多謝家姐一次, 無你帶我去呢個發怖會, 莫講話抽到我, 我諗我會miss左一部咁好用既咖啡機, 錫晒你~



yeah!!!! 返到去同大少講我好幸運抽到咖啡機時佢都唔信, 以為我買的.. 全套既味道有齊晒, 歡迎各位朋友上黎我到試玩&試飲, 真係好正~


啊! 咖啡粉出面賣六十蚊一盒, 每盒八杯. 為返一杯都係七個幾, 比起出面飲當然抵好多啦. (只要Nescafe唔好狂加價的話!! 哈)



大少急不及待當晚已叫我沖杯俾佢試下, 真係唔洗一分鐘就沖好, 佢都驚嘆依家既咖啡機竟然咁方便 (我地舊個部可以係櫃底摷返出黎啦...吉返個位放其他野!)


你地睇, 放係熱水煲隔離都係差不多大, 一啲都唔佔位, 又方便, 啱晒香港人用!


 


提外話:


不過我自己個人覺得呢部機樣樣都好, 唯一唔好既就係唔夠環保! 因為每個capsule沖完就要掉, 一杯用兩個, 如果佢地將來可以改用一啲環保物料去做capsule, 又或者啲capsule可以循環再用的話會更perfect 囉!


12 則留言:

  1. 我都有興趣買呢部機, 我想問難唔難清潔 ?
    [版主回覆11/08/2010 20:10:00]完全超方便, 呢樣係我覺得最值得買既地方...
    佢只需將整個capsule放入去, 就可以沖!
    沖完將粒capsule原粒掉左就得, 完全無整污糟部機

    回覆刪除
  2. 大約幾$部, 我都有興趣. 個CAPSULE大約幾多$PACK?
    [版主回覆11/08/2010 20:25:00]部機出面賣緊1290, 一盒咖啡粉就$60, 有八杯

    回覆刪除
  3. 我屋企用nespresso部機, 用左幾件喇, 好好用!! 又好飲, 真係平過出面又好飲過出面好多囉!
    [版主回覆11/08/2010 20:25:00]我都聽好多人用Nespresso, 好似好好用, 個部幾錢架?

    回覆刪除
  4. Mee ...... MeeMoreMore2010年11月7日 晚上7:11

    嘩~~~~咁正!!!
    你試下 2 個朱古力 capsule + 1 個 milk capsule 沖杯朱古加嚟飲下 , 出嚟嗰杯朱古力香濃到呢~~~~~ 正咖!!!!
    [版主回覆11/08/2010 20:25:00]真的麼?

    回覆刪除
  5. 抽到部咁靚既機真係好開心.....
    我屋企都有部Nespresso既機....
    每次見到七彩顏色既Capsule都覺得佢好靚
    好唔舍得用...
    呢D機真係又方便...又好用...
    最緊要係沖出黎既咖啡好香好好味

    [版主回覆11/08/2010 20:25:00]真係好方便, 我真係好out, 唔知原來依家啲機出到咁方便... 等我之前仲咁嘥時間用傳統個隻

    回覆刪除
  6. 我地大概4年前買ga喇, 個型號叫 "Le Cube", 而家好似無出呢個款, 想當年買就$3400左右, 佢而家出左好多新款, 又平又靚!
    [版主回覆11/13/2010 00:42:00]依家啲野真係越出越平, 而且仲好方便, 所以啲野真係好衰, 想換個部但舊個部又未壞, 都唔知點好!

    回覆刪除
  7. Congrats! Especially for something that you will enjoy and use often!
    Do you let your little one use pacifier? Cole only uses pacifier when he's about to go to bed...I don't have any tricks for "fingers in mouth" thing, he'll probably grow out of this phase very soon. I usually distract Cole when I see him do that... You know, when you can, hold your little one as much as you can... Now Cole's 27 lbs, and since he can walk, he doesn't like to be held as much (and for sure I can't hold him for too long as he's heavy)... hehehe...
    BTW, my parents live really close to you, and I have many friends live in that area when I was younger! Therefore I can recognize it! hehee... When I come back to HK with Cole, I will definitely go to your area a lot, especially for morning walks and using the playground nearby!
    [版主回覆11/13/2010 00:42:00]我無俾奶咀承熹食, 因為佢兩個月大時我同佢戒左, 我唔想又俾返佢食!
    不過依家佢食少左手, 因為我又用左第二個方便, 遲啲post上網同大家分享下, 幾work的!
    如果你有機會返黎香港, 記得帶Cole黎同我承熹玩啊!

    回覆刪除
  8. Hello Diana可否add我呢?
    [版主回覆11/13/2010 00:42:00]added

    回覆刪除
  9. 如果鐘意飲咖啡,呢部真係好正~~好方便。
    (題外話)其實,響香港出去飲咖啡,我記得都唔平,去星巴巴一杯Cappuccino 都已30幾(我兩年前去既價),但我地澳洲出去飲杯咖啡都係3幾蚊~
    自己屋企有呢部咖啡機,最方便就係自己想幾時飲都得,有朋友黎又多樣野招呼人。
    你真係幸運到爆呀~!!!敢都抽中~!!!
    (喂~我見到你有個電熱水壺~~係唔係4 公升~? 個樣同我屋企而家呢部一樣~~啊~我媽咪都寄左呢部俾我~ 我見到覺得好有親切感~)
    [版主回覆11/13/2010 00:42:00]AGREEEEEE...
    係香港飲咖啡真係唔平, 去台灣個啲飲, 超平一杯, 又好好飲, 反而星巴克都係一般!
    自家沖就化算好多, 但之前傳統個啲就麻煩, 依家有呢啲咁簡便既機, 就係又平又方便!
    我呢部好似3.5公升啊! 你媽咪好好, 乜都幫你寄過去, 真係幸福!

    回覆刪除
  10. WA~好LUCKY呀你!!!
    [版主回覆11/13/2010 00:42:00]yes, Thanks God!

    回覆刪除
  11. Dear Diana,
     
    You are so lucky. I wanted to buy this one too since it's very compact compares to the old ones.
    [版主回覆11/13/2010 00:43:00]得閒可以上黎飲杯咖啡喎..heee

    回覆刪除
  12. Sure I will, I love coffee too  

    回覆刪除