2012年10月19日 星期五

承熹十月記錄 (32M)

承熹睇完曹醫生, 食左四日抗生素已經好轉, 無再發燒

但可能之前又燒又退(狂出汗), 所以依家變左鼻塞有少少咳

今日又去覆疹, 曹醫生話佢既扁桃腺炎表面已好返, 但怕仲有菌未斷尾, 所以都要再食多四日抗生素

可憐既承熹好怕食藥, 一聽到食藥就即刻自己攞水飲, 邊飲邊講: 我飲多啲水, 唔會再病, 唔好食藥得唔得? (好可憐既語氣)

不過承熹比起以前食藥都已經叻左 (食得多迫於無奈要習慣...唉!)


 








@養和 9/F 覆疹


睇完醫生順便去上環搵契媽食lunch


西港城有間專賣玩具模型車既店鋪, 承熹見到勁開心, 發晒癲~





最後買左架佢好鐘意既車 ---- 混凝土車 (唔好問我點解佢會咁鐘意呢架車, 我都唔知?! 有一次坐巴士佢係街見到, 問我係咩車, 自此佢就記住)


承熹十月回記錄 (32個月大)








早排佢高燒個幾日, 每隔一個鐘就探熱一次, 個傻豬又學我, 自己走去用玩具砌左個"假探熱針"出黎, 哈~





承熹依家好多要求, 就算叫我畫圖畫, 都會有要求叫我畫指定既車 --- 消防車, 車要有倒後鏡, 要用黑色車轆同埋黑色雲梯

另外要我畫巴士, 但佢話: 架巴士要有承熹個廣告架! (真係俾佢激死, 你知咩叫廣告咩!)




另一考阿媽創意

某日無啦啦走黎同我講, 我要砌"混凝土車", 我聽完打發佢叫佢老豆砌, 點知老豆砌完走去沖涼, 留低個爛攤子俾我

攪到承熹不停係我側邊咦咦哦哦咦咦哦哦.....

我要混凝土車, 混凝土車... x 20 - 30次

我: 爸爸咪砌左俾你囉 (用lego)
承熹: 但後面都轉唔到 (混凝土車個肚)
我: ..... 唉, 怕左你

醒起之前承熹係學校做左個花燈, 用返同一概念, 整左架'混凝土車'俾佢













即時開心晒!!!! (好彩過關, 否則我都唔知點死架混凝土車俾你呀, 大帝!!!)





之前諗住開始教承熹認下中文字, 但其實我好懶咁教, 記得就教,唔記得又無教幾日

有一日佢無啦啦去CD到搵碟時, 佢好興奮咁走黎同我講: 媽媽, 你睇下, 呢到有個"小"字!!!!

嘩, 我聽到後好感動! 因為前一日問佢, 佢仲成舊飯咁唔識答, 但依家突然識之餘, 仲會係第二到見到然後話我知... 哈哈!

學烏吱媽話齌, 當小朋友有良好既反應, 係一個好好既推動力令媽媽再教落去, 就算嘔多十擔血都值!







某一日.... 當我係到用緊係Fei E到買既超聲波機導入緊....

承熹: 媽媽, 媽媽, 你睇下... 我好似你咁 (原來佢又用啲玩具扮我! 佢仲將個釘反轉,圓形個邊扮超聲波頭碌面, 同之前探熱針係有唔同架!)

我同大少原本傾緊計, 一見到即時笑爆咀, 因為承熹真係好有創意, 笑死我地!

其實佢仲有好多呢啲創作, 但我未post.. 遲啲一定要分享!







3 則留言:

  1. 承熹真係一個好有創意既小朋友啊,似媽咪轉數快,咁短時間就唸到點整架混凝車,承熹第時一定好叻仔。

    回覆刪除
  2. smart and cute boy!!! ^_^ praise God!!!!

    回覆刪除
  3. he copied u to use 超聲波機導入 is really funny

    回覆刪除