2012年10月7日 星期日

中秋節

之前中秋同國慶個幾日假, 我地一家無乜特別節目, 又唔想成日留係屋企, 所以約左吱媽一家出黎食Tea同埋去公園玩

有左小朋友後, 已經無可能好似以前放假咁係屋企hea成日, 訓飽就hea, hea攰就訓, 食多食少都無所謂!

依家放假係仲攰過平日, 因為工人姐姐放假, 我就要一早八點幾起身餵奶, 準備煲粥仔材料

又要陪妹妹玩, 到就快中午又要準備午飯或者出去食

總之就忙忙忙!


因為同吱媽住得近, 所以比較容易約出黎見面, 當日我地約去鯉景灣食tea (其實係late lunch)







我知餅餅好鐘意佢契細路 --- 豆豆(阿茄既仔仔), 佢對妹妹都一樣好nice~


 
餅餅話要扮BB坐車仔, 我地玩佢將妹妹放上, 最後餅餅話: 好重呀!!!   哈~





傻妹豬


 
最近可能見得多, 承熹對天渝無咁抗佢 (承熹一向都怕陌生同輩, 唔鐘意同小朋友玩 >_<) 但當日佢有少少想去拖餅餅, 不過最後都係唔敢!

 

 

 
枝吹波波水已經放定係架車到, 去到邊都可以玩啦~



提外話: Cotton Candy代購既Happy Shoes真係超超超超超超超好著!!!!! 必買item~






見到佢地一齊玩就好開心, 好想餓底成員啲小朋友或我自己朋友啲仔女可以長期keep住見面一齊玩, 因為我想佢地除左同學外, 都會有一班由細玩到大既"知己", 友誼由小建立, 呢份純友誼係好"珍貴"!

 
妹妹要出年先可以一齊跑跑跑啦!


 
扮茶壺

 


承熹攞住個燈籠樣幾招積!






妹妹有得睇, 無得食!

 






哥哥攪到阿妹發老脾連環圖~

4 則留言:

  1. 如果妹妹大個見番d相......到時實整古番哥哥
    [版主回覆10/10/2012 10:00:28]哈, 我諗妹妹會百厭過哥哥添!

    回覆刪除
  2. 阿囝慢熱d 喎...慢慢來, 大大下可能會好d
    @@ 我開頭以為....佢個燈籠係水泡...wah hahaha

    妹妹好叻, 唔比哥哥攪個頭仔:)
    (你唔知有冇留意呢, bb 個頭頂有時會彈彈下, 呢d 唔通真係叫腦筍未埋? )
    [版主回覆10/10/2012 17:04:22]哥哥係超慢熱架, 佢比起一般細路係冷靜型, 有時都無計, 佢唔肯埋堆我都無法!

    有架, 妹妹個頭頂都係跳跳下, o個個位係腦筍位黎架

    回覆刪除
  3. 通常妹妹都係惡爺, 蝦哥哥:P
    [版主回覆10/10/2012 17:04:38]我都覺得係, 哈!

    回覆刪除
  4. yes yes yes, 要見多D...........要芝士餅同XA好好培養感情來
    [烏G餅媽回覆10/10/2012 13:58:04]BTW, 對happy shoes真的超讚(esp平底), 著成日都好c服...........所以我成日心cc想買第4對, wakakaka ~

    回覆刪除