2012年11月12日 星期一

兒童如廁好幫手

最近係淘寶淘左一樣我好鐘意既野想同大家分享!

哈... 其實係一塊廁所板!!!!!!

呢塊廁所板叫做"子母板", 故名思意即係大人用得, 小朋友都用得

我第一次見呢塊子母板係o係我教會, 初時覺得好正呀, 有左呢個廁板, 唔洗下下都加個兒童廁板俾承熹疴poo, 直接坐上去, 超級方便




事後適逢屋企個廁板壞壞地, 我先的起心肝上淘寶搵搵有冇

見到價錢合理(RMB90@), 度埋Size即買兩個, 廳廁一個, 房廁一個, 唔洗煩!



我買個間有分幾個size, 只要度啱闊同長, 我諗應該無問題 (除非你個廁板係方型), 而且裝嵌十分簡單方便, 唔洗幾個字攪掂!




初初都怕呢啲子母廁板可能唔好坐, 有啲廁板會坐到個人腳痺, 唔知大家有冇試過?! 但我地一家試過都覺得無問題, 好舒服!



小朋友既廁板細好多, 唔驚佢地會跌落去


 


承熹都親身試過, 佢話好舒服, 唔會跌, 好似爸爸媽媽咁坐依到, 唔洗用Anpanman! 哈~

自此, 承熹依家去poo poo都唔洗再加廁板, 方便好多...

如果一早知有咁既野, 我都唔會嘥錢買個麵包超人學習廁所, 雖然好靚, 但相比呢款廁板就變得多餘左, 用完又要搵位放, 每次用前用後都要洗一洗

不過第一次做阿媽多數都會忍受唔到誘惑, 因為出面有太多可愛既產品, 真係令人愛不惜手!!!
 



另外順便介紹埋呢個尿兜

偶然一次俾我係網上見到人地賣緊HK$98個, 我呢啲cheap cheap 師奶當然即時又上淘寶search search 先!!



RMB35@, 我又係鐘意佢夠方便, 唔洗下下揸住尿兜兜佢疴V V, 較啱個高度, 一除褲就自己企埋去pat pat向前推, 就唔會疴到周圍係 (當然呢個動作都要教佢地先識)



疴完可以成個抆出黎倒左V V去, 用水沖一沖即可!

承熹今年四五月時就係靠佢成功戒片, 唔洗幾日就戒到, 出街都唔洗著... 依家疴完仲識自己著褲添! 值得推介俾男寶寶


http://item.taobao.com/item.htm?id=15309836726 <---- 廁板link

http://item.taobao.com/item.htm?spm=a230r.1.10.18.0mhYT8&id=14055068278&_u=dbv6he71e58 <--- 掛牆尿兜 (我幫襯個間已下架, 我搵左第二間俾大家參考)

溫馨提示: 淘過既朋友都應該知道, 有時候淘寶都係講彩數, 同一間貨都可能有出入, 所以我只係一心同大家分享, 如果有咩問題, 唔好走黎鬧我啊!!!

3 則留言:

  1. 我諗我應該會忍唔住買麵包超人學習廁所law ahahahah

    回覆刪除
  2. i wanna order 廁板 arh, not sure if any other color ?!

    回覆刪除
  3. 哎呀, 偏偏我家廁板係方型! 激C ! 我朋友家都用緊, 超方便呀!

    回覆刪除