2012年11月4日 星期日

錦田鄉村俱樂部

上星期我地去左錦田鄉村俱樂部 BBQ

記得上年二月份餓底gathering都係去呢到摘士多啤梨, 可惜我臨近預產期, 所以無法參與, 今日終於有機會去睇睇...

呢到環境感覺唔錯, 真係好適合一家大細去玩, 地方夠大, 好多野可以玩, 任君選擇

承熹第一次玩風箏, 一去到就同爸爸去放

 





但可能仲細未識玩, 玩唔夠十分鐘就走左去玩滑梯, 得返爸爸一個自己同隻風箏與風, wakakkkakakaa







都係滑梯啱玩啲




原本都想俾妹妹落草地一齊玩下, 但佢扭眼訓, 發緊脾四

玩完一陣, 諗住又俾承熹試下咩叫燒野食, 點知佢一坐近個爐, 已經掩住塊面話好熱, 即閃!



 


最後都係乖乖地坐係到等食啦!





燒野食啲食物無乜特別, 都係腸啊, 丸啊, 雞啊, 牛啊, 豬啊等.... 幾十蚊一個人頭, 係咁上下架啦!



都算承熹合作, 肯自己乖乖食野


我見隔離有人自己帶左張網床, 跟住放晒啲細路入去玩, 好過癮, 哈!

我都好想有張網床然後掉阿妹入去, 阿妹依家識爬就唔肯乖乖就範坐係車仔, 一係要人抱, 一係想落地, 真係好鬼煩!

抱妹妹呢個重任就交俾大少, 我就同承熹玩...


無意間俾我發現左一樣兒時玩意... 即刻買黎玩俾承熹睇, 哈





大家估唔估到係乜?



應該知啦掛


吹...


我再吹.....

無氣啦, 咁難吹既?!

終於吹到啦 (其實係我幫佢吹左第一下)



大家應該都知係乜! 我細個好鐘意買黎玩架, 但今次再玩返其實都唔知有咩好玩, 到承熹覺得好新奇!!!


以前我吹完一個波會好小心翼翼咁玩, 好驚會整穿, 一穿要即時補救!!!! 但承熹係破壞王, 次次一吹完到佢手就即刻同我揸爛佢, 激死!

不知不覺燒到八點幾我地再轉場去元朗食B 仔涼粉

諗返起上次入去已經係四五六年前啦, 難得入到黎呢頭, 幾攰都要食埋先走!


好好彩去到好快就等到位, 即刻order碟腸粉食, 超滑!!!!



次次見到都會嘩嘩聲既B仔涼粉!





依家叫親承熹笑, 佢都會故意唔笑兼做啲古怪樣, 百厭星!


 

其實仲想食其他甜品, 咖喱魚蛋, 雞腳等.. 但實在太飽食唔落啦!

今手冬天, 我要帶承熹去一嚐摘士多啤梨既滋味啊~

3 則留言:

  1. 上次去錦田鄉村俱樂部我都覺得好正, 好適合一家大細去玩...........e家天氣好, 非常適合郊遊啊, 呢兩個月weekend我都打算停一停pg同芝士餅周圍去, 我們go go go ^^
    [版主回覆11/08/2012 00:55:40]我地今年冬天可以再去摘

    回覆刪除
  2. 妹妹個樣好lum 咁喎haha
    [版主回覆11/08/2012 00:54:29]妹妹一眼訓就唔係人咁品

    回覆刪除
  3. 你禮拜幾去架?點解個草地好似冇人咁o既 ~~~
    我上次到而家都未去過, 你提醒左我, 我要再帶笨 C 去玩玩先 ^^
    [版主回覆11/14/2012 00:30:26]我係星期六去架! 今年我地可以再去摘士多啤梨

    回覆刪除