2012年11月11日 星期日

我的近況

咳咳咳… 咳到頭都痛

上星期開始變左我同大少病後,大家既情況每況愈下,我由鼻塞慢慢演變成喉嚨痛,跟手仲啞埋…

咁大個女第一次失聲,初初都出到少少聲,覺得幾攪笑,原來一個人失起聲上黎係真係點大聲用力講都無聲! 當時我仲心諗,講少幾句當休息下, 有咩都叫大少做啦! (例如叫仔換衫、食飯、唔好咁咁咁等勞氣事務)

但當呢個情況持續兩日,第二日我已經覺得好慘,原來無左把聲係好唔方便,有人打俾我,我完全講唔到,表達唔到! 最慘係打電話叫外賣都唔得,要whatsapp 老豆幫我叫,嗚!!!!!

依家啲菌好勁,估唔到只係承熹一個人病,都會打敗埋我地兩個大人! 希望經過今次大家既抵抗力都會增強左,唔好再咁易病啦!

大家都要保重啊!

6 則留言:

  1. take careand wish you recover very soon
    [版主回覆11/13/2012 13:04:02]thank you!!!!

    回覆刪除
  2. 保重啊.........我一病就喉嚨on fire, 勁上來又係講不出聲, 好慘嫁.................隻臭豬餅e家又來running nose, 我都決定佢好番就打流感針~
    [版主回覆11/13/2012 13:06:28]我終於感受到講不出聲係幾咁慘,, 哈哈!

    餅餅依家開始返學, 都預左耐唔耐會有呢啲"bonus" 架啦, 唯有希望病後能增強抵抗力, 第時會健康啲!

    Btw, 我啱啱上星期返教會, 又有啲人話打流感針唔好, 又攪到我十五十六...唉!

    回覆刪除
  3. 好好休息下, 好快好返架啦.

    回覆刪除
  4. 我都struggle緊好唔好同兩小魔怪打.老公就唔建意打話平時做多些運動就可以

    回覆刪除
  5. do you cough in the day or in the night? If it is nightime, then you cannot eat crabs and fruits and cold food.

    回覆刪除
  6. TAKE CARE!!! Get well soon~

    回覆刪除