2012年8月27日 星期一

八月餓底聚@AVA Restaurant Slash Bar

呢排承熹開始返N班, 過去一星期同埋今個星期都要家長接送返學, 時間由短至長慢慢增加, 方便佢地適應!

所以最近十分困身, 日日最精華個幾小時都俾左佢, 送完返學又要係街到呆等... 如果日日咁接送都幾攞命!!!



先講返餓底八月
 
份生日會, 今次好開心Fei E出席到, 自從佢攪左自己生意  Fei e Secret Beauty, 一直都忙於打理生意, 無時間出席我地既聚會, 今次難得可以一齊出席, 真係好開心!

今次B媽介紹左呢間AVA Restaurant Slash Bar
佢地個Lunch係Semi Buffet形式, 依家做緊$368 for 2, 另外再送Seafood Platter, 認真超值!
 


承熹初時去到好鬼Cool唔肯落BB車, 但一見到我攞左啲蕃茄仔返黎食, 雙眼即時發亮, 乖乖地落車仔坐定定開餐


呢碟Seafood Platter都唔錯, 長腳蟹好味!




六選一既主菜, 我地有10個, 可以試勻晒咁多款


由於我地今次Book左VIP房, 所以各位小朋友都可以放心係房到周圍走, 唔怕嘈住人或撞到, 認真啱晒我地有小朋友既家庭聚會

大家都食到七七八八時, 承熹依然好勤力咁食食食, 我都服左佢!



另外仲有B 媽推介我地值得一看既tableside Ice-cream

想睇下有幾特別, 不妨Click去睇睇... 越後越有驚喜呢!


又靚又好食既雪糕, 只需要加$128就可以觀賞
 

 


不過大家最期待既仍然係甜甜既蛋糕.... 超靚呀!

好欣賞甜甜既心機, 呢個彩虹蛋糕除左味道好食之外, 最感動就係睇得出甜甜既心意~




承熹見到蛋糕本應好興奮, 但唔知點解越大越怕醜, 成日都掩飾內心既開心, 係咪個個細路仔大大下就會咁? 定係佢有問題?



多得前麥當當姐姐阿Tan引佢笑, 佢終於忍唔住啦~



個蛋糕真係好靚, 小朋友見到尤其開心




妹妹幾時先識得一齊玩一齊食呢?




呢間餐廳既景色無得頂, 位置又方便, 值得推介

以下就係啲小朋友既相...






















從相入面都睇得出, 女仔比起男仔似乎較熱情, 哈!  等甜甜既小陳生再大個啲, 承熹就會多個男仔伴啦~

以下資料Copy from B媽
AVA 午餐資料:
址地: 尖沙咀麗景酒店 (Hotel Panorama), 38/F
頭盤、甜品係自助
另加每人一客o既海鮮冷盤
六選一o既主菜
再加咖啡或茶
我當初o黎試菜時係要三百幾蚊一位架 (o個時個主菜係任點任吃)
而家價格調低左,二百幾蚊一位 (但主菜變成每人一份)
但查實每人一客主菜都好夠食了
價格調低左,真係吸引好多!

上面提到,呢期仲做緊二人同行優惠,兩個人都係 $368 添咋
星期一至五o既話更只係 $308,真係好抵呢!


3 則留言:

  1. 好特別啊...但係唔係好明係咩原理, 支好似水的東西....係...?!
    [版主回覆08/29/2012 00:39:50]個啲係液態氮,係負零下190度,所以溝左佢可以即時將啲材料雪凍,大開眼界呢!

    回覆刪除
  2. 想問下個蛋糕幾錢 ?
    [版主回覆09/04/2012 17:54:49]我唔知幾錢呀, 可能唔同磅數唔同價錢, 你可以問下Vanlily~

    vanlilycake@gmail.com

    回覆刪除
  3. 好想食個七彩蛋糕 , 有得訂嗎 ? 孖寶10月生日可以諗諗佢.
    [版主回覆09/04/2012 17:54:07]可以去vanlilycake@gmail.com 同Vanlily訂購

    回覆刪除