2009年5月26日 星期二

發揚光大

大家睇我個BLOG都知道係中東, 尤其阿布達比既環境其實真係好一般, 物價貴不在講, 仲要質素同價格係不成正比!  故此, 大家都好少會係出面買生日蛋糕/甜品食, 所以我就變相成為大家既甜品/蛋糕/麵包供應商! (係無選擇既底下, 為有屈就大家)



啱啱過左呢個weekend, 係一位靚女朋友既生日, 上次幾都做左拿手cheese cake , mousse cake & fruit tart等.. 今次黎點新意, 做Tiramisu (我好少做呢款蛋糕)



由於每次gathering都至少有十四五人, 每次做生日蛋糕都要做兩個, 今次偷懶唔想做兩款蛋糕, 所以一口氣做一盤大大大盤提拉米蘇!  朋友Koey好瘦, 拎起我做既大蛋糕, 顯得盤蛋糕更巨型!!!!




Koey, 大個女啦... Happy Birthday~



呢次既食譜係跟餅神Vanlily所做, 個個都讚VERY GOOD!  好食過酒店個d添啊~ 呵... (大家實在無得揀, 所以我做乜都會話好味!!! 哈哈)



Gathering 既重要項目之一 ---- 撚雀! 我成功將台灣麻雀係中東發揚光大, 越黎越多人鐘意玩啦.. yeah!!!!!


Copy from Vanlily's Blog (Thank you soooo much!!!)

Tiramisu 食譜

 

咖啡/抹茶酒液

熱水 100g

咖啡粉 10g / 抺茶粉 8g

糖 20g

Kahlua (咖啡酒) + Baileys (百利甜酒) 30g / Kirsh (櫻桃酒) 30g

 

1) 用熱水開咖啡粉(或抺茶粉), 加入糖拌至糖溶

2) 凍卻後, 便可加入酒, 然後掃上手指上

 

*甜酒可因個人口味而作出調整


 

Cheese

Mascarpone Cheese 125g

忌廉 150g

蛋黃 1個

熱水 25g (不用滾的)

糖 30g

 

1) 把蛋黃和糖伴勻, 邊加入熱水邊用手提打蛋器攪勻

2) (1)的蛋黃漿坐熱滾水中, 用手提打蛋器攪拌至杰身, 離火

3) 放涼後, 加入mascarpone cheese, 伴至沒有顆粒

4) 最後加入打起忌廉, 倒入已塗酒液的手指餅上

 

* Mascarpone先放室溫約10mins, 待其軟身便可加入蛋黃漿中

千萬不可以過份打發, 否則會出水

 

** 這個是沒魚膠版的, 可在步驟(2)中加入3g已浸軟的魚膠, 再將成品倒入模中成型


這個份量x2, 便可做成6"蛋糕

 

*** 步驟(2)的蛋黃漿煮至杰身便可離火, 不要煮過熟, 否則會變鞋口影響口感

沒有留言:

張貼留言