2009年5月14日 星期四

養尊處優福岡trip - Day 5 (a.m.)

Day 5 - 黑川溫泉 ---> 柳川 ---> 福岡


終於寫到第五日啦... 七日既行程我只會著重寫五日, 因為我覺得呢五日所見所聞先係最值得留念, 其餘兩日係福岡就等於好似去左東京咁日日行街shopping, 所以唔會特別寫lu~


呢日o係係黑川最後既一日, 亦都係住溫泉旅館既最後一日, 好唔捨得呢到啊!!!!!



當日天氣好好, 更加令我唔想走啊!!



呢五日所住既溫泉酒店, 每朝提供既早餐來來去去都係差不多, 話雖如此, 但呢d健康又美味既早餐真係百吃不厭!!  (唔知係咪因為日日都食咁大份早餐, 所以相對大事亦辦得份外舒暢..heee)



浸完溫泉再享受完早餐後仲有時間, 可以係黑川附近行下, 個到環境好靚架!



我至愛既藍天....







小小既黑川區卻有著密密麻麻不同型式既溫泉酒店, 每間都好有特別, 下次有機會再黎要再慢慢挑選一下住邊間好?!







大約十點離開黑川溫泉, 向柳川進發再去福岡.. 大少從GPS 中放棄選擇行highway, 揀左另一條山路行, 佢話沿途會有多d景色睇喎~



果然不出佢所料, 沿途景色真係好靚, 又有山, 又有海, 路邊種滿櫻花樹, 襯托出黎真係好似畫咁靚! 



其間忍唔住真係要停睇影下相...




最開心係我..因為我見到d櫻花隨風飄落, 個畫面超靚...哈!!!



你睇我當時成個傻婆咁係咁追住d櫻花花瓣 ..hahahaa

除左睇風景外, 自由行既好處就係去到邊都可以買到野食啊啊啊~



食左幾日士多啤梨, 到第五日先記得影... 真係超甜, 連唔愛士多啤梨既大少都同我爭食!  佢話呢d唔係士多啤梨, 邊有士多啤梨咁甜架~ (俾佢吹脹!)



仲有牛奶都係我地既"飛佛"呢!


15 則留言:





  1. 慳得一蚊得一蚊, 我都學下人分享下先, 我見到有免費超市coupons攞呀, 慳家的你, 唔好錯過呀
    超市Coupons
    HMV $200 麥當奴 $250 Body Shop $200 百佳 $500 惠康 $500

    入去睇下啦, 幾住申請喎!!希望可以更多人受惠




    回覆刪除
  2. 靚: 睇見d相好很miss你啊~
    yo.............d 櫻花好靚呀, 可惜我未見過真身呢, 你同你家姐都係寫日本遊記, 羨慕屎我啦 ~
    e, 出完福罔既遊記, 你會唔會寫約旦呀?  嘩, 成日都寫遊記好似.............
    [版主回覆05/18/2009 04:49:00]你想講咩... 係咪想屎啊!!!!

    回覆刪除
  3. SAKURA同STRAWBERRIES好正啊~!
     

    回覆刪除
  4. 真係好寫意呀, 你個福岡trip...
    比我見到sakura隨風飄落, 都會好似你o甘, 做下個傻婆咁係咁追住d櫻花花瓣架, 哈哈

    回覆刪除
  5. 環境真係好靚,咁靚環境人都開心輕鬆D呀!

    回覆刪除
  6. 上次去北海道, 只係食得一盒士多啤梨咋!可能季節唔啱啦, 我去的時候是寒冬, 所以冇得食

    回覆刪除
  7. 櫻花隨風飄下真係好特別,我今次東京之旅都有親身經歷過......好High!

    回覆刪除
  8. 濃情朱古力碰上士多啤梨2009年5月14日 晚上11:50

    個環境真係好靚呢..成幅畫咁

    回覆刪除
  9. 嘩...這裡真的好靚,下次有機會都要去下.
    能放一個長假去好好享受,係令人難忘............
    香港原來都買到大阿蘇牛奶,我都買了來回憶下.....哈...

    回覆刪除
  10. 真係唔錯喔~~一路都有睇你既日本行,個行程真係好好。

    回覆刪除
  11. ~~ DoNaLd & IrIs 愛閒遊 ~~2009年5月15日 晚上9:09

    妳地自駕四處去真的好利害呢^^佩服佩服~~~~~

    回覆刪除
  12. 士多啤梨好正呀!!

    回覆刪除
  13. 直頭好似世外桃園啊

    回覆刪除