2009年5月4日 星期一

養尊處優福岡trip - Day 4 (p.m.)

Day 4 - 黑川 --> 阿蘇山 --> 高森田樂保存會 --> 黑川溫泉いこい旅館


講遊記講左成個月, 我都覺得自己好悶, 好悶, 好悶....  怪就怪在自己太懶, 懶執相, 懶update, 懶打字... 各位, 請在忍耐多一會吧!


去完阿蘇山, 係時候要搵地方醫肚.. 未去福岡前睇旅遊書&聽朋友講, 福岡好出名BBQ, 但佢地既BBQ方法係好特別, 齊齊坐係爐邊碳燒食物, 別有一番風味, 話一定要試喎!!


\
入左呢個電話落GPS, 地方原來都幾偏僻, 如果唔係自己揸車, 應該都幾難去到!



環境好靚啊!



呢到地方好大, 係開放式既設計, 相信係方便空氣流通..



我地大約三點先去到, 唔係太多人...  可以慢慢週圍影下相, 唔會騷擾到人!


 

呢間餐廳有成三十幾年歷史, 放滿晒有好多名人同老細影既相!



一坐低由於雞同鴨講, 店員見到我地係揸住旅遊書..用有限既英語問我地係邊到人後, 就自動波serve我地, 又教我地點樣攪呢"擅"野!



一枝枝已插好既野食應該係"基本菜式", 另外可以再散叫牛肉, 雞肉等其他食物



跟餐配埋飯&湯... 好飽啊!!!!!


食完一餐富豐既late lunch, 係時候返黑川入住另一間溫泉酒店 -- いこい旅館


其實住黑川溫泉係一個朋友極力推介(Thank you to Sam & Honey), 呢到除左係溫泉勝地外, 最出名係呢到集中左好多間好靚好有特色既溫泉酒店... 大家除左可以浸自己訂左既酒店溫泉外, 仲可以係黑川溫泉觀光協會或各酒店買一塊"入湯手形"(YEN1200).  有左呢塊"入湯手形"就可以另選三間黑川酒店任浸溫泉...觀賞其他酒店既設備或溫泉特式!!



去到己經黃昏, 係酒店附近影一陣相就等食晚飯~



Reception 好有特色!



酒店大門外有溫泉蛋供應, 每隻50YEN, 自己自行找贖...



酒店外有足湯俾遊人/客人浸腳... 





呢間酒店出名為"美人湯", 大大小小有成十一個溫泉, 大部份為女性而設, 又靚又多款式, 好正架!



反而男湯就係等於混浴, 男女都入得, 如果妳夠"吉士", 相信男人無任歡迎...哈!



房間唔算大, 但尚算整潔!





晚餐大約都係個D.. 個日因為食完個late lunch, 我同大少都無乜謂口食夜晚個餐, 嘥晒啊!


11 則留言:

  1. 你個旅程真係好養尊處優啊……全程唔係「食」就係「浸溫泉」!!
    [版主回覆05/05/2009 14:15:00]其實係養"豬"處優團..哈哈~

    回覆刪除
  2. 我鐘意去哩D溫泉酒店架, 可以浸下溫泉外, 又可以欣賞週圍既靚景, 真係好 RELAX 架!!
    而且最近又買左單鏡, 比我去到, 一定會狂影相架!!
    好掛住日本呀.......可惜要等BB出世後, 我地先有機會再踏足日本囉!!
    [版主回覆05/05/2009 14:14:00]嘩...原來你有左bb啊.. 有仔/女萬事足啦... 好羨慕你啊!
    希望你同bb平安快樂啊!

    回覆刪除
  3. Nice to meet you! 完全同意你的講法,追寫返之前的遊記,個人真係會懶D.
    你今個行程,好休閒呀,但D境好靚.唔知道冬天會唔會有地方滑雪?
    [版主回覆05/05/2009 17:21:00]Nice to meet u too...
    冬天呢到應該會有雪滑, 但我地去既時候係四月, 唔算真係好凍好凍... 八至十度啦.. 所以我唔sure邊到有得滑雪!

    回覆刪除
  4. 濃情朱古力碰上士多啤梨2009年5月5日 凌晨2:42

    你今次呢個團真係好正呢..又食又浸咁..正呀..我都鍾意呀
    [版主回覆05/06/2009 06:24:00]哈... 啱懶人啊!

    回覆刪除
  5. 阿妹妹
    肚鬈完過來留條腳毛.
    [版主回覆05/06/2009 06:23:00]你要多多休息啊

    回覆刪除
  6. 你一個月去兩次日本....搞到人地心都亂哂啦!!!
    下站又會去日本邊度??
    [版主回覆05/06/2009 06:23:00]有幾亂啊, 你都成日去架啦...
    未諗喎...除左東京同大阪, 其他都好想再去...

    回覆刪除
  7. 這間真係好有特色呀!!黑川我無去到,相信係有點失望,下次啦!!!

    回覆刪除
  8. 多謝妳詳儘既報導啊...睇完想今年同媽咪去轉福岡啊...
    不過真係辛苦哂...我都好想記低個旅遊回憶..但真係好怕寫遊記...

    回覆刪除
  9. 我上次都係住呢間呀!
    你浸過美湯,我唸你已經變得更美啦!
     

    回覆刪除

  10. 嘩....炭燒個樣好好味咁喎..

    回覆刪除
  11. 黑川溫泉真是好正!!! 我地先去完,而家又計劃緊去多次了。 我地都有去過 いこい 本來都準備去浸混浴的,不過發現男生無沖涼既地方所以放棄左 后來去左奧之湯

    回覆刪除