2009年5月7日 星期四

下一站.....JORDAN

打完呢篇blog, 再過兩個鐘就出發坐早機去約旦玩三日兩夜


從來無諗過會去呢d地方, 直到最近confirmed會去, 我先留意下約旦有咩玩!    原來呢個地方係十大世界文化遺產之一, 亦係耶穌為約翰洗禮既地方!


雖然今次未必會去到約旦河, 但可以去到耶穌曾經到過既地方, 個心唔多唔少都有點兒感觸, 好似同神既距離又拉近左!  hee....



今次同行有六人, 我地會自己租車暢遊約旦..


對於呢d唔算文明既地方, 唔知會有咩好食.. 所以今日突登做左兩款"乾糧" for 不時之需.  一款係Raspberry Muffin, 另一款就係呢個"栗子包"!  正~



第一次做栗子包, 包底既做法係跟獨角仙(仙姐)既白吐司麵團, 內裡就係栗子蓉+栗子粒做餡...
其實自己未試過食"栗子包", 唔知味道係點?!  但係朋友話栗子包好好味, 咁...我就不妨試下啦!



黎緊又會有幾日唔會上BLOG, 遲d返黎再同大家見面啦~


沒有留言:

張貼留言