2009年5月5日 星期二

港式菠蘿包

好耐無post煮飯, 甜品, 麵包既作品...


其實唔係我一直都無做以上既野, 只係依家少左煮飯係事實, 到要煮既時候, 一係就係好普通不過既餸, 費事post ; 一係就有一大堆朋友黎作客, 好難要咁多人等我慢慢影啊!


至於蛋糕麵包一樣, 一出爐已經俾人搶購一空, 根本無時間慢慢好好咁影低, 唉~


攪到我好似好鬼懶咁.. (雖然我真係好懶..哈!)


尋日做左一盤菠蘿包, 個個係到嘈話好耐無食過港式菠蘿包..


好啦好啦,, 做一爐出黎滿足班餓鬼啦! hee



一盤十隻, 留左兩隻做大少既早餐, 其他一個也不能剩! 因為我地呢到一位"食神", 有佢就唔會有食物留低...哈哈!


P.S. 但呢位"食神"係一位小妮子,, 又瘦又靚, 係我至討厭個type女仔..哈哈哈!!!!



以前做好多作品怕無人食, 依家係唔夠分... 分薄左大少公司同事既口福, 下次要整返盤俾佢地!



朋友們都多謝我為佢地做出可口既"港式菠蘿包". 老實講, 能夠為大家帶來快樂, 我自己都好滿足! 感恩~


沒有留言:

張貼留言