2009年5月12日 星期二

無奈!

眨下眼一年又過去...


過去一年發生好多事, 天災人禍, 朋友離逝等..


有時候對於唔開心既事, 我自己都唔想記得太清楚


512呢個日子係好多人心目中可能無乜特別, 但對係世界某一個角落既人黎講, 呢一日係一世都唔能夠忘記.


尋日有朋友問我點解上帝容許一d 唔好既事發生係世人身上, 佢話佢真係見唔到神為我地做左d咩好事?!


我聽到後都好無奈, 無奈既係......呢d事真係唔係個個人都會明白, 就算有時我自己, 都會疑惑?! 


我只係同朋友講左一句 : 神俾自由度人去做自己想做的事, 但唔代表神容許我地做壞事; 當人發生不如意既事的時候會埋怨點解神會俾呢種事發生?!  但相反, 當大家過得開心或平安既時候, 無人會記得或懂得感恩係神所賜... 只會覺得係理所當然! sigh~


沒有留言:

張貼留言