2008年7月21日 星期一

大熱天時去打獵

同自己較熟既親戚或朋友住得近真係好方便,, 一個電話就可以相約食飯, 行街, 買野乜都得! 


今日就係同家姐齊齊著街坊裝, 唔化粧.. 踢拖咁落去炮台山打獵啊!!!!


天氣好熱... 熱到痴線!!!! 不過有得食.. 無理由唔出街架麻~


原來對上個次同菇菇姐, 家姐黎已經係上年冬天既事啦!



七月中佢地會搬啊... 希望到時有多D座位 & 換過一部勁 d既冷氣啊, 唔該!



服務好好.... 好到我地有d唔自在..哈!


家姐既XXX熱狗



我既司華力腸熱狗



有上次既經驗, 今次叫一份薯角已經夠食, 食唔晒添!



任落既toppings...我地落得好多,, 攪到食既時候食到周圍係呢!



照舊食完急急腳去starbucks傾計,, 主要係因為頂唔順熱狗店無冷氣, 熱到溶啦!!!!



雖然好飽, 但仍然要叫杯凍飲消下暑...  呢款應該係新口味 : 石榴蜜桃味!  我叫完後有個侍應攞左一盤細細杯既呢隻味俾店內&街外既人試飲... 家姐一直好想佢會遞杯俾佢, 但個侍應可能見到我有order到, 所以無行埋我地身邊!!!   家姐, 我累左你啊!!!!


不過我地都賺左, 因為當家姐去買另一款飲品時, 等左好耐, 佢地先話out of stock... 唔知係starbucks一貫作風定係家姐氣勢迫人, 侍應送左一張免費咖啡券俾佢以表歉意啊~~~  (唔飲咖啡既佢, 呢張coupon當然落左我手啦!! haaa)


最後我地又行行行... 本應短短十五分鐘既路程, 竟然俾我買到一直睇唔啱既梳妝枱!!!  了完一件心事後繼續為新居購物,, 但我要澄清, 我無買到個人頭啊~~ 嗚...


沒有留言:

張貼留言