2008年7月1日 星期二

台灣美食團 - Part 2

去台灣期間, 偶然俾我發現度小月, 平時聽人講度小月好味.. 今次終於有機會一嚐啦!




一入到門口就見到成台戲係你面前... 我同朋友係咁眼金金望住佢地煮麵..haa




呢款好似叫咸味蛤仔...呢種風味既蜆係台灣先食到, 我朋友食到"lam lam 脷"


 


炸蝦餅(個名我估架)                      炸蚵仔


 


炒鱔鰗                                                     台式A菜


 


魯肉新竹米粉                             魯肉飯... 超讚!


走既時候仲買左兩罐辣味魯肉返香港, 遲d攞返去俾大少食...YEAH! (NT120/罐, 未開可以放一年, 開左一個月耐要食晒.. 食飯/麵放幾匙巾即可!)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


另一推介 ---- 鼎太豐


好多人覺得呢間唔係太好味, 香港都有啦(係蔡瀾美食坊)...  但其實香港同台灣既質素係完全兩回事黎架.. 台灣係超好味呢!



台灣有幾間分店, 呢間都算好大間, 但我地都等左半個鐘,, 因為太多人啦!!!!!!!



馳名小籠包....必食啊!     呵.. 人人都愛吃我的小籠飽!!!! (請轉國語)



菜肉餃...



擔擔麵.... 唔錯




牛肉麵.... 原汁原味...真係激正啊!!!!!



蝦仁炒飯... 一樣好味!



酸辣湯 - 唔酸唔辣.. 普通貨識!


 


唔知點解我特別鐘意食台灣既菜... 好好味!!!!!


沒有留言:

張貼留言