2008年7月9日 星期三

Lunch@文華

人物 : 三名瘋婦
地點 : 東方文華
活動 : Lunch Buffet



第一次去文華食飯, 個到好靜,, 唔敢亂大聲講野呢~



我同家姐等唔切烏G, 十二點已經去到殺啊~~


黑色個隻墨汁包好好味.... 味道好特別呢!



呢個lunch buffet選擇唔算好多, 但貴精不貴多, 佢提供既食物都好新鮮, 好多海鮮!



第二round都係主攻海鮮同頭盤...但竟然唔記得食沙律菜!! 唉~



熱葷無乜好食,, 唯一一款左上角既銀雪魚係我同家姐當日至愛!



仲有呢碗最後先發現既越南海鮮湯.. 但其實係蕃茄湯湯底加海鮮.... yummy~~


食完以上呢三碟後我就全力專攻甜品啊.. Desserts,,, I'm coming~



因為烏G遲黎, 佢趕唔切食啊,, 我同家姐即時出去摶老命咁攞晒d甜品返黎,,, 影餐飽!



出名既文華CHEESE CAKE,,,最後無晒, 我開口問侍應攞, 佢俾左四件我地啊!!!!



全部都好好味呢~


 


我唔係朱古力FANS..但文華d 朱古力確係好味呢!


 


呢杯係綠茶布甸....超超超滑啊.. 我食左兩杯! 飽死左~



最後當然有我每日必飲既咖啡... 但真係飽都飲唔落啊!



家姐同烏G既熱檸茶~


當日我地三個都著水鞋,, 但可惜無落過雨囉!


餐完lunch再轉場去唱Tea K,, 唔洗返工又有朋友倍既時間過得特別開心..heee


沒有留言:

張貼留言