2008年7月30日 星期三

Part of my new house!

不知不覺我已經入住左新屋都有三星期啦!! 到目前為主, 仍然有一些地方未完全完工, 我諗應該要等多一排, 先會一次過要師父執收尾...


但大部份既野, 已經攪掂得八八九九... 至少, 我至愛既微型擺設, 終於有一個安樂窩重見天日!!!!



之前買買埋埋既擺設, 好多都因為無位放而連盒都未拆一直收埋, 依家.. 終於可以放晒出黎...



不過N年前係老麥換既"哈佬咪咪公仔"仲未有機會放出黎... 個d我諗真係要等再搬大間d既屋時, 先有機會露面呢~


呢個飾櫃執左我三日三夜, 由抺乾淨至擺位... 真係花左我唔少心機!


今日心血來潮, 攞部大機出黎影低佢地俾大家睇...




超市系列... 越出越多, 買唔晒啊!!!!



超可愛既邪流丸,, 要多謝好友杰杰!!! 當我唔係香港既時候, 佢好好咁自動自覺去食老麥幫我玩齊晒!!!  錫晒你~




我至愛既咪咪擺設,,收理左你咁耐, 唔好意思啊!



好靚既傢俬系列&其他公仔!




IQ博士系列.. 呢套都跟左我好多年.. 但每次見到仍然令我覺得好開心, 好興奮!!!  (多謝送俾我既人!)



小丸子都係我好鐘意既公仔...但佢d Figure好貴啊, 唔捨得再買...



各款既食物微型... 我真係好鐘意!!





以下就係我自己親手做既麵粉花作品(當然係出去學, 唔係自創啦!)... 我愛做微型食物,, 因為我為食麻!!! 哈~



餃子店



砵仔糕檔口



炒粟子檔 (我老豆個名有個榕字, 所以呢檔叫榕記! 哈~)



魚蛋&煎讓三寶檔



舊式糕點檔


仲有好多.. 不過post唔晒, 有興趣去相簿睇啦~


報告完畢! 多謝收看~


1 則留言: