2008年7月14日 星期一

寬頻搬屋 X 東南亞美食

今日條寬頻線會搬屋,, 我唔知係咪即時可以上到網,, 為怕有任何差池, 所以一早出定個post同大家問好先!!


返左黎香港呢三個月, 每日都係出街食飯... 有時見到街市賣既菜好新鮮, 真係好想買返屋企自己煮黎食, 但因為忙於搬屋,, 我忍多一排就應該可以下廚啦!


之前同朋友們去杏花村一間東南亞美食餐廳晚飯... 其實杏花村有好多食肆,, 如果食厭左太古城, 吉之島(東區既朋友) , 都可以選擇下杏花村呢!



炒唔知咩菜..好好味, 但好油!



南乳雞籃



粉絲大蝦煲....我好鐘意食粉絲..呢味撈飯一流啊!



咖喱炒蟹, 我鐘意食泰簡單個款多d!



有咖喱蟹當然唔少得烤印度薄餅~



最後仲有我至愛既豬頸肉拼蝦餅&春卷


記得當日飯後仲去打返八圈... 好開心啊! heeeee


我計劃月底返杜拜, 講真... 我好掛住大少,, 掛得不得了!! 但相反, 我又好唔捨得香港, 唔捨得daddy, 唔捨得朋友們....  多謝你地成日都倍我吃喝玩樂呻啊~


I love all of you!!


1 則留言: