2008年7月5日 星期六

多謝你地~

人傷心會流淚... 想人安慰, 想人呵護


但關心唔能夠每分每秒都係你身邊...


當別人關心完你, 你仍然要自己獨自去面對


讚牛角尖既人永遠都唔會得到快樂...


面對現實, 學習接受及決解問題先係正確做法!


傷心既時候好難理智去面對問題...


但我好慶幸... 身邊仲有親人, 仲有朋友對我不離不棄, 每日花時間同我做心理輔導, 聽我呻, 聽我喊, 聽我發勞騷....


所以就算個一刻再難過, 再傷心我都可以好快無事...


多謝Daddy,, 多謝大少,, 多謝我既Best friends, 多謝一班瘋婦人.... 多謝關心我既人~


我係一個好多缺點既人, 多謝大家對我既包容, 對我既坦白, 對我既忍耐....


其實世界真係好美好... 神賜我有能力去享受呢個世界, 我要好好珍惜!


沒有留言:

張貼留言