2008年7月13日 星期日

Hello Kitty Black Wonder 2008

我開始見家姐佢地多過見我老豆啦!! 今日又同家姐, 烏G, 飛E & mini 去大榮華飲茶, 食物同上次都差唔多... 好味!!



我地當然有下場先會咁神心去九龍灣飲茶... 就係被Vanlily邀請去Hello Kitty Black Wonder 試玩!!! 對於呢個function 實際做乜我之前都唔知, 但一聽到有Hello mimi...第一時間仆到參與啦~



初初都怕入面唔俾影相(事實上佢都係寫住話唔俾影), 但好開心入到去竟然可以影, 但唔可以開閃光燈!



一入場, 工作人員會俾呢棧燈我地作為玩戲遊既工具(佢下面有張電腦咭, 有d interactive既games要靠呢棧燈去便別身份呢!)


一行五人, 得飛E同我係mimi Fans...我地入到去簡直係瘋狂!!!!



mimi巨型大拖鞋啊!!! 超可愛.... 俾我攞返屋企當床訓就好!!!! 哈~



 



好多張mimi巨型大poster.. 你睇佢幾優雅! 好靚啊~~


 

你睇下mimi....好かわい!




就係呢d GAMES,, 要放棧燈入去先玩到架!




 


被困既mimi & daniel



場內仲有好多遊戲玩...



呢個酒筒好得意!



mimi既頂夾啊! 好似就係因為呢隻頂夾, 攪到mimi俾唔知邊個捉左!



最後飛E買左我地呢張大合照... 好靚啊!


眼見有咁多Hello Kitty 展品,, 係mimi FAns又點可以錯過呢???????


想清楚知道呢個Black Wonder 係玩乜, 地點, 時間 & 入場費可以去Vanlily呢到睇到!


仲有好多相post唔晒出黎, 有興趣可以去相薄睇!


沒有留言:

張貼留言