2008年7月20日 星期日

生日派對@私竇

尋日我地一班人又去左阿蓮個私竇到攪生日派對... 今次主角係 : 人見人愛既Vanlily & 能幹賢妻笨B媽媽... 


我同阿茄一早自己衝左上去先, 上次因為部相機唔掂檔, 攪到影唔到阿蓮既靚靚私竇, 今次用部新相機影返夠本~ 



我真係好鐘意呢棧水晶燈啊!



地方好寬敞, 而且好cozy呢!!



大量書籍, CD, VCD, DVD, 卡拉OK碟, sound track任君選擇..



好多好可愛既擺設呢! 仲有好多games提供俾大家玩...


我地成班女人, 除左圍傾之外, 仲點少得食呀.... 每人要準備至少一款既食物參與, 菇菇姐, mini, 飛E等仲帶左唔止一樣食物添啊,,, 食到我地個個都飽到上心口,,, 夜晚個餐都食唔落啊!


 

未正式開始笨B媽媽已經有新鮮元朗老婆餅俾我地食啦!  仲有微溫架~



仲有仲有元朗特產既雞(過橋米線).... 呢盒雞真係超超超激讚啊!!!! 個個都食到停唔到口~



小食有以上食品....  樣樣都無得頂啊!



飽肚類食物有以上食物.... 我不得不讚下左下角菇菇整既薯蓉啊... 真係好靚好靚...味道都好正呢!


 


d食物多到呢~



正式開餐啦!!   我地真係食左好多好多野, 個個都捧住個肚!



食到中段, 大家都有d睡意, 所以各自搵個位坐低, 有的三五成群傾計, 唱K, 攤屍,, 影相...  玩到咁上下, 又有新既食物上枱, 大家又開始食食食啊..... 哈!!  好開心呢~


最後當然唔少得有甜品啦.... 家姐整既兩個蛋糕都超正啊! 另外各人準備既甜品都好吸引..... 而Vanlily都做左一d Muffin送返俾我地做回禮禮物, 個藍妹muffin成為我今日既早餐, 好好味呢!



生日蛋糕有三個咁多... 可想然之我地真係食左好多野啊!!!!



大家玩到過晒時.. 成八點幾先走! 臨尾阿蓮仲邀請我地係佢塊黑版到簽名. 哈! 好得意...


係到都要多謝阿蓮&佢個partner既悉心照顧 & 幫忙, Thank you so much!!!!!


P.S. 各位美女, 我會將大家既大合照放係某個web site 到, 請PM留email俾我等我Send條link俾大家!!!!!


沒有留言:

張貼留言