2008年6月25日 星期三

風波下的聚會

今日真係俾我恨到掛八號波唔洗上堂,, yeah~~


尋晚同菇菇姐慶祝生日, 地點係apm - King and I .. 當大家興高彩烈吃喝笑時得知就快掛八號風球, 大家既情緒一度更加高漲呢!!!!!!!!!  (尤其茄搵, 嘻嘻~)


每當打風落雨, 都好想同自己心愛既人一齊留係屋企攬埋一舊睇電視, 食薯片,,, 就算出面再橫風橫雨我也不怕! 哼~ (可惜我仍然要一個人擔傘返屋企!)



環境好好, 服務就一般啦... 係d員工八掛左d囉!!


食物都係個D啦... 我地呢班餓底, 乜都鐘意食......


 


小食 : 越式春卷                                        炸軟殼蟹米紙卷


 


小食 : 燒豬頸肉                         香茅豬扒糯米飯


 


主菜 : 青檸蒸烏頭                                     炒通菜


 


主菜 : 咖喱麵包雞



主菜 : 蟹肉炒粉絲


 


飲品有家姐極力推介既蜜糖兒, 仲有佢地既雜梅冰


食物方面都唔錯,,, 又係眼濶肚窄叫左好多美食.... 最後當然唔少得仲有餅神既生日餅啦~



噢... 終於食到餅神既生日餅, 仲係好香既熱情果味添啊!!!!!!!!!


雖然尋日唔係菇菇姐正日生日,, 但我都係到預祝佢身體健康, 事事順利, 唔洗再返大陸"辦事"啊~


沒有留言:

張貼留言