2008年6月12日 星期四

又圓又方


今日YY Cake放假約我去食lunch... 難得有人倍我,, 我當然應約啦!  平時來來去去都係去九龍灣, 銅鑼灣, 尖沙咀等,,, 毫無新意, 靈機一觸諗起圓方,, 上次送大少機時只係去食左餐飯就走, 都未正式行過, 今次可以慢慢行囉~



可能weekday既關係, 所以好少人行街, 行得好自在!!!! 途經見到Patchi,, 突然感覺自己好似返左杜拜咁,,, 佢地連裝修都同杜拜一樣呢~



最後選擇左去呢間餐廳食泰菜...  水準同環境都唔錯喎!


  



我地叫左個二人套餐, 有小食, 肉碎湯, 青咖喱雞, 炒通菜, 白飯 & 甜品, 價值$178 + 10%, 都幾抵食!







呢款係椰青大菜糕,, 好好味!!!! 我平時唔鐘意食大菜糕,, 但椰青味好清甜, 好正呢~


最後仲同YY CAKE 仲去左shopping 添呢!!!



YY多謝你既Macaron,, 我地分開後, 我即時去銅鑼灣Starbucks買杯咖啡飲,, 之後仲一邊嘆咖啡, 一邊食你既Macaron,,, 雖然好甜,, 但配咖啡好正呢!!!


21 則留言:

  1. yummy...... 唔好意思 肚餓添

    回覆刪除

  2. 送你blueberry cupcakes! 第一次整, 多多指教呀^^
    我都係見你成日都焗餅焗包, 所以都想自己試下!
    不過你番左hk後都少咗焗野食lu~

    回覆刪除
  3. 真好呀!!!!!!有人陪食飯、行街!!一大樂事~~
    我都仲未行過圓方啊~~

    回覆刪除
  4. 雖然好近屋企, 不過我都無行過, 我又係成日only去銅鑼灣, 尖沙咀

    回覆刪除
  5. 希望你可以支持我的比賽,來我的blog留個言鼓勵! http://hk.myblog.yahoo.com/codylui/
    Thank you so much !
    我同你相反,好鍾意大菜糕,一定要去試試!

    回覆刪除
  6. 靚靚 : 好寫意既生活啊 ~
    我間唔中係咁就feel sooooooo good ~

    回覆刪除
  7. 圓方我都係去過2次, 其實都幾好行, 但唔算太就腳呢!
    個度食店都比較貴, 所以超市既foodcourt成日爆滿
    $200for2真係好抵啊!
     

    回覆刪除
  8. 個泰菜唔錯,睇完好肚餓了

    回覆刪除
  9. 開心同你相聚,亦開心同你傾計,好開心同你一齊食飯,下次放假都要坐耐d,同你飲咖啡.

    回覆刪除
  10. 我成日都話想去又圓又方...但男友話又遠又冇嘢行唔陪我去
    YY真係好好人, 我都想試佢整既macaroon呀, 唔知幾時有機會呢~

    回覆刪除
  11. 馬卡龍真係要配飲品先好食呀,我就鍾意配花茶多啲。^-^

    回覆刪除
  12. 妹~~ 你個course返成點呀?
    圓方我都係去過一次, d野太high喇
    都唔係好啱我依d cheap人去!!!!

    回覆刪除
  13. 雖然離我好近elements(一個站), 但我只係去過一次咋!
    上次係假期去, 都幾好因為唔算多人~

    回覆刪除
  14. 好寫意的生活呢!!!

    回覆刪除
  15. 又可以同朋友傾偈, 又有咁多好野食!!
    今次既聚會, 一定好開心啦!!
    不過我仲未行過圓方呀, 圓方多唔多野睇架???
     

    回覆刪除
  16. 我好鍾意去ELEMENTS架, H&M 同 ZARA 成日都好少人行, 個cinema 又好正, 你得閒去試下啦

    回覆刪除
  17. 個Macaron好靚呀!!! 你都試下整呀 .......................

    回覆刪除
  18. 呢個點心好似好好食wor....

    回覆刪除
  19. 呢間同 apm 個間泰菜比, 唔知邊間好味又抵d呢

    回覆刪除
  20. 未唻日本之前, 我住係圓方樓上.....當事只睇住佢起, 車站入面乜野都冇, 事過兩年, 已經唔同晒~見你影既相, 入面真係好多SHOP呀~~希望下次有機會返HK時行返轉!

    回覆刪除