2008年6月11日 星期三

新機上任

大少走個日係星期二, 撞啱我唔洗返學, 可以送佢去機場!!!! 



每次走都係機場食野, 好彩依家有個Sky Plaza 多左好多食肆選擇,, 否則都唔知食乜好!



今次揀左去潮樓飲下午茶,,, 自我返香港後都好少去飲茶,, 今次可以同大少一齊嘆茶,, Happy 呢!







大少話香港既蝦餃真係啖啖蝦肉,, 無得頂!!!!



蠔仔粥,, 我地至愛!!!!



開心既時刻過得特別快,, 去旅行既時候就會好想快d入閘上機,, 但送大少機既時候就好討厭行近個閘口, 每一步都會拖慢黎行...


************************************************************************************


去完67聚會後, 發覺自己部相機曝光方面真係強差人意, 加上呢一年半每日不停咁影影影,,, 佢都係時候要退役休息下啦!!!!



大少臨走前一晚同我一齊去揀左呢部新竉兒,, 希望佢會帶俾我多d驚喜啦! (以上飲茶相就係佢既作品, OK嗎?)



今日唔知醒無返到學,,, 下堂實死緊, 唔知點追?! HELP~


1 則留言: