2008年6月19日 星期四

執著

好討厭自己對一D事好執著, 好著緊...


由細到大都對結婚, 完美家庭充滿憧景..


但其實結婚唔結婚係咪真係咁重要? 


係咪真係要睇得咁重??


婚前婚後既生活其實都知道分別不大... 咁其實我點解要咁執著?


愛上一個對婚姻不太有興趣既人, 我可以點?


每每提及到都會有唔開心既結果, 我諗再講都已經無意思..


我相信你對我係真, 對我好好... 其實我係咪應該已經要滿足呢?


我對好多事都可以睇得好開... 


但偏偏對感情就好著緊..


好多時我唔想嗌交, 所以我唔會出聲...


我希望自己過得開心, 亦都會令身邊既人都開心..


但有時候, 唔開心既感覺又會不知不覺表露出黎...


我知我唯一可以做既係不斷同自己講唔好諗, 唔好睇到結婚好重要, 唔好鑽牛角尖...


如果我改到.. 我相信呢個已經唔再係我...


 


      寂寞也揮發著餘香 原來情動正是這樣
     曾忘掉這種遐想 這麼超乎我想像

      但願我可以沒成長 完全憑直覺覓對象
     模楜地迷戀你一場 就當風雨下潮漲

       如果真的太好 如錯看了都好
      不想證實有沒有過傾慕
      是無力 或有心 像謎 像戲
      誰又會 似我演得更好

        從眉梢中感覺到 從眼角看不到
       彷彿已是最直接的裸露
       是無力 但有心 暗來 明往
       誰說 這算是 情愫


沒有留言:

張貼留言