2008年6月14日 星期六

一班餓鬼

尋日同YY Cake, 烏G, Karen & Tan Tan 一齊去探Cindy,, 希望大家繼續為佢祈禱,, 盼望有奇蹟出現啦! (我表達能力唔太好, 所以我唔詳談Cindy既狀況... 請體諒!!)


探完Cindy後, 大家都開始肚餓, 尤其是小妹妹Tan Tan,, 餓到差d暈低咁濟... 但可惜九龍塘所有食肆都推滿人群,, 每間都至少要等45mins以上,,, 可憐既Tan Tan又點可以捱餓捱咁耐呢?!


最後轉的士落德福食我極力推介既"嚐越",, 雖然都要等位, 但只需等一陣就OK... 大家已經餓到好似發慌!!!!



適逢滙豐卡做緊優惠套餐, 我地唔諗太多就叫左個套餐先, 隨後再加其他小食!!! (滙豐係商務都做緊優惠, 大部份書藉都有七/八折,, 聽日最後啦, 要買趁手!)


套餐有.. ($2xx)


 


小食拼盤, 正~


 


足料海鮮咖喱, 正正~



南乳燒雞, 正正正~



炒雜菜


另叫 :



酸辣雞絲水晶粉, 正正正~



至愛豬頸肉,, 正正~



最後當然唔少得甜品啦... 正正~



芒果糯米漢堡,, 正正正~



無食過既紅豆沙 (套餐送既!)



我同Tan Tan都揀左飲椰青,, 但我個椰青原來係壞架 (侍應話唔係壞, 係未熟) ,, 但個個飲完都覺得酸酸地,,, 我仲飲左半個先出聲,, 好彩無肚疴!!!! 後來佢地換左個俾我, 真係好唔同,, 好味好多.... 最後我一個人飲左兩個椰青咁濟~ 勁



烏G既越式滴漏咖啡... 仲要係用煉奶沖架!!


大家初初食既時候好似餓鬼上身咁,,, 唔識既以為我地呢班女人係咪三日無食飯,, 起初仲諗住嗌多個飯, 嗌多個炒米飯, 仲有墨魚餅!! 好彩知慳識儉既YY Cake禁住我地話, 轉頭唔夠食先再嗌啦...... 好彩有佢既溫馨提示,, 否則我地又會浪費食物 OR 夾硬食晒~


希望Cindy可以出院同我地再一齊去吃喝玩樂啦!!!


1 則留言: