2008年6月15日 星期日

Dad, Always love you~


祝Daddy 身體健康, 出入平安 ~


父親節對於我呢d單親家庭長大既人黎講, 無試過一家人出外食飯, 無試過同媽咪一齊揀禮物俾Daddy, 更無試過一家人出外旅行...


但我仍然感到幸福, 因為我Daddy係世界上最好既老豆!!! 雖然佢唔能夠真係兼顧埋媽咪既角色, 但係以佢既能力黎講, 佢已經做得好好~ 



由細到大Daddy都令我衣食無憂, 俾好大自由度我...  雖然我地唔係咩有錢人,, 但要養一個小朋友, 仲要係我呢類大花筒既女, 真係一D都唔簡單...


我唔知自己將來有無能力俾更好既生活佢, 但我一定一定會好錫佢, 俾最好既野佢,, 希望Daddy下半世可以好似我細個咁衣食無憂, 享兒孫福!!


雖然父母有時候真係令人覺得好煩, 好囉唆,, 但係調返轉我地一樣會對自己男朋友/老公囉唆著緊, 其實道理好簡單, 只係一個原因 ---- 愛!!!  如果唔好好珍惜佢地, 將來有一日有咩事就後悔莫及!!!!



DADDY


I LOVE YOU!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言