2008年5月12日 星期一

完美?!

每個人都很難說自己是完美的,至少我不敢,那麼你敢說自己是一個完美的人嗎?


我想也不敢吧。既然如此,就不要期望你的親人、情人、朋友,以及一起工作的同事都是完美的。


你不能期望他們能時時讓你滿意,並擁有善解人意、聰明、守時、值得信賴的可愛個性;正如你也不是他們心目中那個完美的人一樣。


如果你是個「嚴以律己,嚴以待人」的人,你沒有錯!你可以這樣要求自己的子女,並透過你的力量影響身邊的朋友,這樣世界會更進步。


但是,你還是必須面對並接受一個事實 ─ 大部份人都是「寬以律己,嚴以待人」的人;所以對別人的期望過高,最終傷害的是你自己。


取自"情緒沒了, 幸福來了!" 《官家薇著》


**********************************************************************************


有時期望太高, 失望既真係只會係自己, 最後, 除左自己唔開心外, 仲會令身邊既人感到有壓力及煩厭!!


其實放下主觀及任性既思想, 從客觀正面去諗, 每個人都有自己既選擇權, 有自己既表達方式, 有時佢地做既野唔啱你心意, 並唔代表佢地對你唔好, 只係大家既思想習慣不一!


我係一個思想負面既人,, 好多時會令身邊親人或愛人感到吃不消!  最近多得身邊有位親人經常提點我, 將我從黑暗中扶返我起身, 令我真真正正"叮"一聲明白自己既諗法唔一定係啱...


凡事向好既方面諗, 將小事化無, 多點企係對方立場睇, 我相信..幸福永遠會倍伴住我!


我唔係聖人, 我依然有情緒, 但我有心改善自己既缺點,, 希望我身邊既人能夠支持!


Thank You~


1 則留言: