2008年5月28日 星期三

I laughing it!

今日相約朋友去Cova high tea, 第一次去Cova用餐, 原來佢地既Tea Buffet係六日先提供, 今日得Tea Set, 朋友話無咁抵食喎!



呢間位於銅鑼灣世貿既Cova, 環境一般, 地方淺窄, 唔建議一班朋友去吹水, 我怕太嘈呢!!!!!



全間餐廳好似得六七張枱,, 雖然今日係平日,, 但都坐滿人, 好迫夾啊!



前 : 朋友既Mocha      後: 我既Cappuccino



Tea Set for 2 person , 盛惠HK$198 + 10%.



八件甜點, 八件咸點, 甜點每件唔同, 同朋友食要玩猜晴尋睇下邊個揀先,,heeee




咸點係重覆兩份!!



說實在, 食物一d都唔好食! 唔知係呢間既問題定係呢個tea set既問題?? HK$198, 我寧願去食茶餐廳呢! Harlan's 好味好多~


食飽後,, 行一陣, 又趕下一場 ----- Dinner with Best Friend & 睇林狗大合唱!!!!!


估唔到之前好恨睇既林狗Talk Show係我唔知佢又再開場既情況下, best friend Cherry竟然有飛,, yeah yeah yeah !!!!


食完飯行去紅館時, 遠處見到一個似熟非熟既影子,, 再望真d~ 噢,, 真係你啊!!! 我親愛既烏G呢,,, 原來佢都係去睇林狗啊,,, 好橋,, 咁都俾我撞到! 哈~



我鐘意佢個舞台設計,, 中間個銀幕係高清銀幕,,, 好正!!!!!!!



係無乜特別高期望下睇,, 結果係勁好笑!!!!!!!!!!!!   唔怪得之長開長爆,, 真係好好睇, 係我左手邊仲坐左一班商台人,, 見到森美, 鄒凱光, 盧覓雪, 吳日言等... 原來森美真人幾大隻!!


雖然今次因為'猛'車邊Cherry's bf 唔得閒我先有得去,, 但我都要多謝佢!  希望下次林狗再開Show, 我係可以同大少或者daddy一齊睇!!


p.s. "I laughing it"係今次林狗既精句! 大家有機會睇就知咩一回事~


沒有留言:

張貼留言