2008年5月20日 星期二

此刻傷心的感覺

我點解唔開心?


因為我覺得你已經無以前咁愛我, 咁緊張我..


我無戀愛既感覺


我好似一個人生活咁


突然無人愛我...


"誰人愛我 請好好對我"


以前你都會為我做少少野去逗我開心


你依家彷彿再唔想浪費精神時間係我身上


你叫我... 應該點做


學你一樣冷淡?


我表面做得到, 但內心日日都好傷心


點解兩個人會攪成咁?


係我定係你既問題...定係兩個人一耐左就合久必分?


有時候, 真係好想試下如果我唔係呢個世上, 你會唔會傷心, 後悔咁對我?


係你角度睇, 你自覺對我無問題........


問題就係我自己亂諗野... 莫非真係我有問題?


既然我咁差,, 呢一世都唔會再有人愛我, 錫我


裝扮堅強, 獨立既我, 感到好吃力!


沒有留言:

張貼留言