2008年5月19日 星期一

珍惜

Copy from Appledaily - 19 May 08


【 本 報 訊 】 兩 個 被 壓 在 瓦 礫 中 超 過 100 小 時 的 災 民 先 後 被 救 出 , 他 們 有 幸 有 不 幸 。 26 歲 的 銀 行 女 職 員 困 在 廢 墟 四 日 , 男 友 不 離 不 棄 , 並 即 場 向 她 求 婚 , 愛 令 她 堅 持 了 104 小 時 終 於 獲 救 , 等 候 有 情 人 終 成 眷 屬 的 日 子 ; 張 曉 平 被 壓 在 瓦 礫 中 近 129 小 時 , 最 後 要 醫 生 即 場 將 他 的 雙 腿 切 除 才 被 救 出 , 可 是 送 院 救 治 終 於 心 臟 衰 竭 不 治 。



幸 運 獲 救 的 女 子 賀 晨 曦 , 在 北 川 農 業 發 展 銀 行 當 營 業 員 , 地 震 那 日 她 被 倒 塌 的 銀 行 瓦 礫 壓

, 男 友 鄭 廣 明 接 獲 消 息 後 立 即 趕 來 找 尋 女 友 , 直 至 一 日 後 救 援 人 員 終 於 聽 到 她 的 呼 救 聲 , 但 一 時 間 無 法 將 她 救 出 。
鄭 為 了 令 女 友 堅 持 下 去 , 不 借 冒 險 爬 入 廢 墟 中 一 個 洞 口 , 隔
瓦 礫 與 女 友 對 話 , 由 那 時 開 始 , 鄭 和 女 友 都 不 眠 不 休 的 聊 天 , 由 閒 話 家 常 說 到 終 身 大 事 。 至 上 周 五 , 賀 女 已 被 壓 住 四 日 多 , 雖 然 救 援 人 員 一 直 有 提 供 牛 奶 和 鹽 水 , 但 她 的 身 體 狀 況 越 來 越 虛 弱 。 鄭 為 了 激 勵 女 友 的 求 生 意 志 , 於 是 向 女 友 求 婚 : 「 咱 們 結 婚 吧 , 你 喜 歡 中 式 還 是 西 式 啊 ? 西 式 婚 紗 很 漂 亮 … … 」 也 許 是 愛 感 動 天 , 當 晚 10 時 半 , 救 援 人 員 終 於 將 她 救 出 , 當 時 她 已 被 瓦 礫 壓 了 104 小 時 。


***********************************************************************


見到呢段新聞, 有開心有傷心...


開心既係有人獲求, 而且仲係雙喜臨門....


人往往係身死邊緣先懂得珍惜, 先懂得後悔... 但未必每個人都可以好似以上兩對情侶咁幸運, 係生死邊緣仍然可以對對方作出愛的宣言!


一句"我愛你"講有幾咁難? 但人往往顧及面子而將心底話埋藏係心入面...  如果到有一日你再無機會向你身邊所愛既人講野,, 你就會痛恨當時點解為左所謂既性格, 面子而無去做到!


從心奉勸大家一句,, "幸福真係唔係必然" 唔好認為所有事都係理所當然, 愛得太遲呢一首歌, 隨著歌曲熱浪過去後, 大家已漸漸忘記當中意思!


希望各位多點關心家人, 愛人或朋友, 或許你會覺得做人太過忌人憂天係唔好, 不過天意既野真係好難講, 無人會知下一秒會又再發生咩事?!  唔係要你日日憂呢樣, 愁個樣.. 只係對身邊愛錫既人多一點關心, 多一點問候,, 相信將來既遺憾都會少一點!


請大家繼續幫助四川居民


 捐款途徑


市民如欲捐款,可循以下途徑:



























匯豐銀行慈善基金
由即日起至2008年5月31日,戶口所籌得的款項,匯豐將撥出相等數目的善款捐贈紅十字會,以四百萬人民幣為上限。
戶口名稱: HSBC China Earthquake Relief
戶口號碼: 808-459085-001
香港红十字會
· 網上捐款
· 全港「7.11」便利店
· 繳費靈:商戶編號9167
· 中國賑災基金戶口:
    匯豐銀行 567-650155-016
    恆生銀行 267-175-123001
    中國銀行 806-0000-1617
    東亞銀行 514-40399-663
· 捐款熱線 (852) 2802 0021
香港世界宣明會
· 網上捐款
· 捐款户口:
    匯豐銀行 018-554444-001
    恆生銀行 286-364385-003
    中國銀行 012-883-0-002666-2
· 熱線電話 (852) 2394 2394
救世軍港澳軍區
· 全港「7.11」便利店
· 捐款户口:
    匯豐銀行 580-149649-001
    中國銀行 012-878-1-061887-6
    東亞銀行 015-515-10-50541-3
· 熱線電話 (852) 2783 2333
樂施會
· 網上捐款
· 繳費靈:
    商戶編號「9245」; 賬單類別「04」
· 捐款户口:
    匯豐銀行 001-537000-012
    中國銀行 012-874-0010515-7
· 熱線電話 (852) 2802 0021


沒有留言:

張貼留言