2008年5月14日 星期三

必勝客 vs 風月堂

尋日同daddy, 姑姐及表妹去食下午茶,, 自返香港後.. 好多時起身後都無食野, 有時只係食幾塊餅, 有時直接等到夜晚有朋友約食飯先享用第一餐!  有時都覺得自己個肚好勁... 竟然可以咁捱得肚餓!


希望間新屋既裝修可以順順利利, 咁我就可以過返D正常生活!


平時唔太鐘意去Pizza Hut用餐, 覺得質素一般, 價錢不合理, 但既然家人提意, 不妨一試!







新出呢款扭扭批, 未食之前都知一定無廣告賣既咁吸引,, 但試過後, 味道又唔太差... 雖然旁邊既扭扭cheese確實係好漏,, 但勝在個批底係薄底, 有興趣可以試試!


夜晚約左舊同學Esther去風月堂食飯, 之前係杜拜經常見到Bloggers去呢到Gathering,, 感覺應該唔錯!!


去食飯前, 同Esther 去Dior行左轉,, 初初只係諗住去睇下,, 點知.......... 佢又出事啦! 哈~



條手鏈真係好靚,, 可惜我要儲錢唔可以買, 否則個$300coupon, 我實自己用啊!!!


你唔好再話我係魔鬼,, 至少我幫你慳左$300呢~ heee


Shopping完就好安落咁去食飯.. 銅鑼灣呢間風月堂好新, 好似啱啱新開咁, 而且Services仲超好添!!




 

 





食物質素果然無令我失望... 極力推介!


1 則留言: