2008年5月30日 星期五

日本吉列專門店餐廳


上星期突登帶daddy落銅鑼灣食lunch, 時間剛好兩點九, 好驚佢地閉門, 所以急急腳咁行去 ---  和幸! <--- 有人話呢間唔係叫和幸,, 我上網搵世貿就寫係日本吉列專門店餐廳... 我都唔知佢真名係咩?



果然,, 全場得返三枱, 而我地仲係最後一枱人入黎order,, 可能因為咁, d Service有d唔太好,, 佢地可能趕住休息!!



Daddy好醒咁自己識得係到磨爛d 芝麻,, 然後加汁.. 我問佢 : 你又知咁做既?? 佢話 : 有一碌野係到, 有d芝麻, 唔係要磨碎佢地, 係做乜啊??? 


噢, 我突然覺得佢好醒!! 我以前第一次黎食, 如果唔係個侍應解釋點整點整, 我都無諗過要點做呢..heee  (我低估左我老豆既智商添!)



叫左個二人餐,, 好多野食... 小食有炸軟殼蟹



我最鐘意食係炸蠔同埋豬柳... 好好味呀!  另外仲有中間個堆沙律菜,, 好新鮮美味!



但daddy話無乜特別,, 唔明點解要咁貴?!



最後竟然食唔晒... 人永遠都係眼濶肚窄, 唉!



埋單大約$480,, 其實我覺得唔算貴, 咁多野食(飯&沙律任refill).. 質素又咁好, 其實偶然食都唔過份!


1 則留言: