2008年5月7日 星期三

殺啊~~~

原本著住街坊裝想落樓買麵包食既我, 臨出門口接到家姐大少奶電話


噢,, 原來佢今日R左Vanlily請半天假同佢慶祝出關,, 知道佢地將會去Harlan's high tea,,, 面對突如期來既邀請, 我即時以九秒九執返d 眼耳口鼻(但依然係著街坊裝) 殺入IFC



今次無坐窗口位, 原來佢地唔知我會到,, 因為大頭蝦家姐無睇到我send俾佢既SMS,, 唔怪得之佢見到我時咁Surprise!!



最近部DC仔壞左,, 所以好耐無影相, 今日帶部大機出去,, 影返夠本先!






仲未好識用呢部機... 同埋攞出街時好麻煩啊!!!!


夜晚真係好想join佢地四喪既gathering,,可惜我一早約左人啊~  (但今日我好榮幸, 可以拉到家姐大少奶坐地鐵!! 哈~~)


估下我夜晚接住去邊??



"0"字服務台



噢... 依家K buffet d 水準好似唔錯,, 因為有好多款食物都唔係太油膩!! 有我鐘意食既青口, 帶子, XO 醬炒腸粉, 仲有清蒸魚肉豆腐添~


聽日... 換湯不換藥... 各位姊妹,, 老地方見!


36 則留言:

  1. 1111111111111111111111111
    [版主回覆05/08/2008 01:49:00]咦.. 勁啊!! 仲未訓~
    錫啖先...

    回覆刪除
  2. 妹妹
    哈哈!好彩vanlily晌地鐵不停同我講野,我先唔覺唔覺到TST
    見到你時真係勁開心啊
    love u
    家姐字
    [版主回覆05/08/2008 01:57:00]家姐
    好彩你地無臨時轉地點咋, 如果唔係, 我一個去到Harlan's都唔知"典算"!!!
    下次試下坐去荃灣, 你一定會仲辛苦過坐飛機去美國!
    妹妹上

    回覆刪除
  3. 妹妹
    你晌電話到話:又係Harlan's?
    結果都忍唔住呢
    哈哈哈哈哈,其實最好笑係....我都唔識搭地鐵
    你好激氣咁指向前面講:果度呀
    肯定當時我個樣好茂利
    家姐上
    [版主回覆05/08/2008 02:06:00]家姐,,
    我幾驚你又坐返轉頭車去上環啊!!!!! 所以我好激動啊,, 差D想過去捉住你地!!
    無錯,, 又係Harlan's,,,,"又係, 又係, 係又係啊"
    我都懷疑人地個booking book係咪日日都有你個名?
    妹妹上

    回覆刪除
  4. Diana你響香港真係不愁寂寞啊!!!!!!!!睇到我羨慕又妒忌啊!!!!!!!如果我都有機會同你響Harlan's high tea,響海鮮站食海鮮你話幾好呢!!!!我今日又自己一個人響度整栥飯、豆漿啊~~~~~~

    回覆刪除
  5. 你兩姐妹真好感情

    回覆刪除
  6. 嘩~
    high tea好吸引呢~

    回覆刪除
  7. 你用大機影既相好靚好有味道呀   會唔會繼續帶呀 ???
    噢.........我收到圓圓個 知道你都去o左Harlan's, 我真係好想 "lai" 地扮肚瀉爬過來同你o地見見面啊 ~~~~
    me 2, 我琴晚都好想去海鮮站啊

    回覆刪除
  8. d相影得好好...大機果然唔同呢~~~
    如果我多d假就好喇

    回覆刪除
  9. 真係好有少奶生活feel , 羨慕

    回覆刪除
  10. Fatgarfield 肥加菲2008年5月7日 晚上7:27

    Ee? You're back in HK again? Lucky! High tea at Harlan's looks quite good bor.

    回覆刪除
  11. 仲有,大機既相真係好好好......靚!

    回覆刪除
  12. oh~~~~ Harlan's ar!~~~ "R"埋我ar ma~~~
    GG又想去!不如下次叫大少奶拉大隊,搵埋 Tan Tan、Karen、Fei E、mini、笨B......... 所有佢既好朋友,一行十幾人去Harlan's high tea,整到好零靜既Harlan's tea time 時間,成為熱鬧既Party time~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  13. 大機影既相真係好靚
    其實平時你影既都唔差呀!
    好羨慕你同大少奶感情咁好

    回覆刪除
  14. 濃情朱古力碰上士多啤梨2008年5月7日 晚上7:55

    哈..有家姐佢地陪你搭地鐵..真係唔覺得悶呢..傾下傾下就會好快落車嫁LA..^^
    你地D生活真係好寫意呢..好羨慕呀

    回覆刪除
  15. Harlan's 環境同食物都好靚呀!
    妳地真係好感情,好好呀!

    回覆刪除
  16. k buffet d野食真係好似進步左好多bor

    回覆刪除
  17. 妳兩姊妹真好感情呀!!!!!

    回覆刪除
  18. 琴日只係睇到你一陣, 但都好開心!!
    好鐘意同你傾計, 感覺好舒服啊!!!!
    你同你家姐真係乜都好似!
    ps 我最後都無試到你杯coffee啊! oh no

    回覆刪除
  19. 你同你家姐大少奶影D相都咁靚既, 有冇心得架???
    個HIGH TEA 好正呀!!!

    回覆刪除
  20. 其實我真係估唔到係K都可以有BUFFET食﹐咁佢的野食放係邊呢﹖

    回覆刪除
  21. 你影d野食影得好靚呀!睇見都流晒口水啦!
    有時間請入內參觀,來親身感受一下你孩子喜愛.
    http://hk.myblog.yahoo.com/babiesdreamland

    回覆刪除
  22. E....Harlan's我都想去喎 ~
    食厭未呀你?!

    回覆刪除
  23. 提供多款日韓時裝,帶你進入一個網上時裝店,款式多樣化,價錢便宜,歡迎選購~~
    http://hk.myblog.yahoo.com/chinyingladies  

    回覆刪除
  24. d相影得幾靚呀...我重未識攪部機呀....帶出街真係麻煩左dd....

    回覆刪除
  25. IFC harlan's ar..........我剛去完無耐~認得d旦糕~~

    回覆刪除
  26. 請問 Harlan's 啲嘢係咪好好食呢? 因為我見大少奶成日都去. 攪到我下次返香港都想試吓.

    回覆刪除
  27. 一個守護水世界的
    少年---waterprince,
    讓你放下一切的壓力,
    在水裡的懷抱裡醞釀。
    http://hk.myblog.yahoo.com/leo151209

    回覆刪除
  28. 又有得Tea, 妳地真係開心~~
    K buffet唔係間間都好食, 得一兩間係好得咋!

    回覆刪除
  29. very nice~~ Harlan's我都想去

    回覆刪除
  30. 點解你D相靚仔咗咁多架........連取角度都唔錯喎!!!係咪你影架......
     

    回覆刪除




  31. http://aly.hz.hk


    本站於 2007 年 10 月 13 日創辦,提供 知識、娛樂、文學、圖庫、影片和 電腦,資料實用,又可以玩遊戲娛 樂一下,內容豐富。

    回覆刪除
  32. 可以去嘆下午茶, 真係好開心, Harlan's 的 High Tea真係幾寧靜, 幾好, 下次都要試下! 但你一連兩日都去, 都好enjoy 嗎?

    回覆刪除
  33. 妳們真好感情呀!!!!!high tea 的氣氛,環境好好 

    回覆刪除
  34. 這是 .... \\ 她給他的. 相識一週年記念禮物 ... 請多來,支持我們 ^-^// http://hk.myblog.yahoo.com/wingxsilvia/ 還有, 能否跟我當個朋友? 我叫.奏 ^-^

    回覆刪除