2008年11月5日 星期三

女人萬歲!!!

做女人每個月總有幾日唔舒服


雖然每次經期到都會好煩燥, 因為個肚/子宮成日唔知想點?!


但今日我諗深一層,


其實女人有月事都幾好, 至少又唔係真係咩大病, 只係有些少困擾, 但係我卻可以.....


名正廷順大叫唔舒服, 唔好野我!!


心情唔好, 你要就我!!


個人好攰, 唔煮飯!!


個肚好痛, 麻煩幫我斟水, 攞搖控, 掠衫, 遞紙巾, etc.


條腰好痛, 幫我揼下!!


唔知啊, 唔好問我!!!


總之就唔舒服啦, 快d放公返黎倍我啊!!!!!!!!!!


無理既要求, 係經期到既時候就可以大膽提出,, 但對方絶對唔會覺得你無理, 只係會盡量遷就..因為佢都會覺得我好慘, 好辛苦!


所以, 當我現階段為月事而悶悶不樂時, 一諗起呢d好處, 我就會覺得做女人真係好! 哈哈~


當然, 呢幾日就會難為左無孤既另一伴~


沒有留言:

張貼留言