2007年5月29日 星期二

有所領悟

今日同大少有少少argue,  雖然無損大家感情... 但心情唔多唔少都受到影響!!

分開兩地最難頂既係有問題唔可以面對面傾, 係電話到都唔傾得耐(因為打長途去杜拜每分鐘2X蚊!!), 人與人缺乏溝通, 就最容易有磨擦 (尤其最近要為去旅行既事而煩惱!)

收線個一刻, 我即時大小姐脾氣上身... 毫不留情將電話飛落地下!

細心諗返頭先大家既對話... 諗諗下, 想起神!

係櫃筒攞返本聖經出黎, 想搵返愛的真諦段經文...

我好耐無睇聖經, 所以唔記得係邊...

有意無意, 神好似先安排呢段經文俾我,, 睇完之後.. 再細心回想.. 我既怒氣完全熄烕, 相反, 覺得自己好差勁!

馬太福音 第七章3-4節

為什麼看見你弟兄眼中有刺, 卻不想自己眼中有梁木呢?

你自己眼中有梁木, 怎能對你弟兄說 : 容我去掉你眼中的刺?

唔好講人地... 我先睇返自己先... 我絶對唔係一個好人, 我有大把缺點, 鐘意發小姐脾氣, 扭計, 小氣, 又懶, 大洗, 無記性, 唔上心, 唔上進, 唔識體諒別人, 霸道, 野蠻, 幾十樣缺點數之不盡... 我自己又改善左幾多?   點解我唔檢討下自己既缺點, 反而去挑剔別人既不是呢? 

神既話語真係好啱, 感謝主提醒左我...

每對情侶總有意見分歧既時候... 每個人總有自己既個性特質, 無可能完美...

藉此想同大家分享以上經文, 希望大家都有所領悟!


沒有留言:

張貼留言