2007年5月12日 星期六

Miss you night & day!

好多謝大家既問候呀!!

我都好掛住大家~~~

自中學有得上網後, 都未試過咁耐無上過網.... 呢d生活, 真係仲難遇過八號風球唔洗返工 !

大家係咪好好奇我呢半個月究竟做過d乜? 係咪係屋企發左毛?  (我有朋友竟然問我係咪死左~)

感謝主!  雖然無得上網既時間係好難過&好唔方便!

但我呢排既生活又出奇地無悶到發癲...

平日既我, 如常煮三餐, 洗衫, 熨衫, 吸塵, 拖地, 玩Yoga...

依家多左時間, 就加插多幾樣,, 淋花, 焗蛋糕, 做麵包, 焗餅..乜都做齊..

放假同大少又係周圍食食食食外... 依家搵到一間Thailand Beauty Spa,  每個禮拜都同同事一齊去嘆Thai Massage...    (呢樣係我每星期最期待既事!)

呢d生活, 好悠閒... 我發覺,,, 我越黎越唔捨得離開杜拜..HAAAAAAAAAA

不過, 我當然都好掛住我家人, 朋友 & blog 友啦..

1) 每日都想同daddy msn , 清楚佢&家人既近況

2) 好想同朋友msn, 想知道你地每個人既近況,,, 有冇打牌? 忙於工作? 定享受緊戀愛??

3) 好想知道各位blog友既近況,,, Sulena 最近煮左咩新野? Esther 又買左咩心頭好? GG x 2 既近況? Karen 最近焗左咩蛋糕? 大少奶有冇咩新攪作? 菇菇姐有冇又搓包包?  日本主婦有咩新發現? Aaliyah有冇攪破壞? Hellen又去邊到玩?  尤妮斯既婚禮籌備成點? Vanlily又做左咩新款蛋糕? 大洗慳妹點解會俾人盜用個Account架?  小白羊同小黑羊既相織經過下集仲未睇??  仲有好多好多人.... 你睇下, blog令我地唔相識既人串連在一起, 變得大家都關心大家.. 真係好神奇, 而且好warm.....   無得上網真係好慘,, 希望我將會快d有得上網, 追返大家之前既一點一滴啦~~

雖然無得日日上網, 但我每次見到新奇野, 或者整左新菜式, 我都會影低, 好想同大家分享架~~

希望你地唔好忘記我!!


沒有留言:

張貼留言