2007年5月13日 星期日

狗仔隊唔易做!

其實我除左有煮飯婆呢個職業外, 我仲係一名出色既狗仔隊成員!

我每日都會盡量預啱時間, 令大少一返到家就有熱辣辣既Lunch 享用...

以往, 我會上網MSN問大少幾點到屋企, 我就會預啱時間先起菜...

可惜現時除左無得上網外, 搬左新屋, 比以前遠左少少, 所以大少回家既時間也較遲...

上星期某一日, 餸菜已準備得八八九九, 我隨意地走到窗前望望, 睇下會唔會見到大少縱影!

結果, 真係俾我搵到佢 (好好笑, 係正我個單位對面!)

望多兩眼, 醒起不如偷拍佢....

我即刻拿起大少十八倍變焦既相機!!  就係咁, 我搖身一變成為狗仔隊.... 偷偷對佢拍照

見到佢係架車到好耐都唔上黎, 已經好想打俾佢問佢 : 你仲乜仲唔上黎, 嫌樓下唔夠晒呀?

但我怕佢其實傾緊電話, 所以我最後都無騷擾佢, 只係默默等佢上黎!

原來佢係到睇緊地圖,,, 大家feel唔feel到呢到有幾咁熱&晒~~~

十八倍變焦果然厲害,, 再遠D都影到

上黎啦, 上黎啦

原來當一個人moving緊係好難影,,, 做狗仔隊都不易呢!



遠望大少, 都覺得佢幾傻..(haaaaaaaaaaa)



開始捕捉唔到啦....

行得好快呀~~

知道大少殺緊返黎, 我即刻放低相機扮無事發生, 入返廚房攪埋D手尾~~

飯後.. 我同大少講... 

我 : 喂, 你睇下部相機D相, 我今日影左D好得意既野!!

大少 : 咩咁得意,, 你影間屋呀?

我 : 唔係呀, 你睇下先啦,,, 好攪笑架... 我見到有個傻佬係條街到好攪笑架!

大少 : 好認真咁開相機睇...(沉默數秒, 然後大笑...) 咦,, 咦,, 咦.... 乜你咁鬼馬!!! 點解你會影到我架?? 點解你又知我係到? 你又等到我返黎? 你又.... (一大堆問題)

我 : (好得戚地說) 你走唔出我五指山,, 唔好做衰野, 我成日都會'目及'實你~~


沒有留言:

張貼留言