2007年5月22日 星期二

Diana Cookies

Thanks GOD!

唔該晒同事A幫我搶救部電腦, 今日終於用得返, 而且仲快過以前添~

我諗... 我真係要的起心肝定期Back up 部腦, 同埋唔好成日Download埋太多無謂野,, 今次救得返之前D data...真係好彩... 感謝主!

以下 d cookies 係上星期得閒時整俾大家食架! 牛油曲奇係我人生第一次學整既小吃! 初初整完覺得自己好勁, 竟然可以做到d 咁鬆脆既曲奇, 當時成日整返公司請人食, 個個都覺得我好叻咁 (實際係公司無乜人好似我咁得閒姐~~)

依家做曲奇唔敢再自稱有幾叻...因為呢樣野真係太簡單... 唔值得再為呢樣自豪 (尤其係呢樹高手林立!!) haaaaa

其實做乜都好, 都係一份心意,, 希望收到既人會喜歡!

一盤有朱古力粒粒....

一盤係齋牛油曲奇

新鮮出爐牛油曲奇真係好好食架
( 曾經, 我覺得自己整既曲奇係最好味,, 真係笑死人!)


越鬆脆既曲奇其實係落左越多牛油.... see! 好食既野多數都係致肥架~~


邊個食親就自認係為食的人啦..haaaaaaaaaaaaaaa  (好彩,, 唔洗幾日, D曲奇都俾佢地食晒啦~~)

食譜 : (此份量可做80-100件曲奇!)

材料 :

牛油 ..... 224g ; 砂糖 ..... 84g ; 高根粉 .... 184g ; 鷹粟粉 ..... 90g ; 全蛋 ... 1隻

做法 :

1) 牛油先打軟, 加入砂糖用中速打至米黃色

2) 打起後落蛋, 打至攪不到蛋液, 然後用中速加入高根粉, 打勻便可, 不要打太耐!

3) 隨個人喜好加入朱古力粒, 攪勻, 即可用唧袋唧出想要的款式

4) 用180度15分鐘, 如好快就轉色即代表你既爐火力大, 可較小些溫度... (焗完熄火後用餘溫焗多15MINS)


26 則留言:

  1. 我真係無你咁好心機呀.....娶到你真幸福

    回覆刪除
  2. 好似幾好味喎 ..........勁喔!

    回覆刪除
  3. 關於北海道! 如果你夏天去而又去富良野、美瑛等地方!我建議你租車,你可能唔洗成個trip都查車,係札幌、小樽唔查,去到富良野先租車,玩兩-三天富良野、美瑛,之後還車,再坐JR回札幌咁law! 宏樂園既私人風呂房頗貴,我book既promotion plan就每人每晚18,000yen﹝2人一客房﹞,如果正常price要約20,000yen一個人﹝~HK$1,300﹞,包早晚餐!我直接係宏樂園website book 架!因為香港d travel agent唔會有平,係website book時有得選擇住私人風呂房! 有問題再找我呀!

    回覆刪除
  4. 花花形架wo!好靚,點唧架?

    回覆刪除
  5. very rich ( I mean butter)

    回覆刪除
  6. 咁鬆化...比我收到都高興啦......

    回覆刪除
  7. 自己整既曲奇當然係最好味架啦.

    回覆刪除
  8. 又睇得又食得 wo...我都好想食呀

    回覆刪除
  9. baby, 我都好想食你整既cookie呀!

    回覆刪除
  10. 曲奇真係又肥又好味架

    回覆刪除
  11. 勁呀~~~好想食呢

    回覆刪除
  12. 嘩, 睇見都想食啊~

    回覆刪除
  13. 鬆脆既牛油cookies又係我"飛佛"之一, 不過真係減肥killer呢

    回覆刪除
  14. 小白羊Petit Mouton Blanc2007年5月23日 清晨5:03

    我真係發覺blog上的太太們和女友們好好心機煮野食呢。 而我....哈哈! 我只會煮好簡單的野比老公食呢。

    回覆刪除
  15. 好精巧喎 用心意整既野食係最好食 無心機就算易整都無意思

    回覆刪除
  16. 焗到出黎點會忍得口

    回覆刪除
  17. 幸福小女人- Diana2007年5月24日 凌晨3:54

    Dinner  : 我留言係你留言版呀,, 得閒睇睇.. THANKS! 雅妮媽媽 : 我諗我有左小朋友都唔會咁得閒再整! Cindy : 多謝你既資料, 啱啱買左本書睇.. 如果再有問題, 再要麻煩你~~  我唔係特登唧花花形架, 咁啱個唧咀好用, 唧到咁咋.. 我買個大唧咀, 先大力唧一下, 再細力補多下, 好形成好似花花咁...heeee GG : 我MSN ADD左你, 收唔收到?  

    回覆刪除
  18. 幸福小女人- Diana2007年5月24日 凌晨3:57

    Karen : 曲奇對你黎講都係esay job啦! 大洗慳妹 : 係好味,, 但知道用咁多牛油, 真係唔敢再食咁多! 蛇/三姑 : 嘩, 你做Cake咁叻,, 曲奇都唔會難到你啦~~ Gigi : Sorry, 我今轉返香港實在無時間做曲奇呀!! 遲D有機會先整你食啦~

    回覆刪除
  19. 幸福小女人- Diana2007年5月24日 凌晨4:01

    Karen : 我地MSN再約, 因為我都未FIRM... Alice : 係...尤其自己整個D特別好味! 阿麻子 : 你自己整囉.. 好易架咋.. 要唔要recipe ? Aquarius  : haaaaa.... 過獎啦~~

    回覆刪除
  20. 幸福小女人- Diana2007年5月24日 凌晨4:07

    GG : 對於鐘意食既人,, 好多野都係減肥Killer...(好慘!!)  我收到你Add我啦.. 我地MSN詳談~~ 小白羊 : 傻妹, 唔係整得多就=好... 最緊要你地feel到大家都愛大家咪得囉, 其他野都係bonus 姐..有冇都唔緊要~ Hellen : 下次.. 我promise 你有機會整俾你食! 日本主婦 : I really need yr help~~~ (我想知六月1-9如果去富良野有冇野睇呀?? 如果無, 我諗住Skip左佢!) 冰點 : sent to u la~ pls check!

    回覆刪除
  21. 幸福小女人- Diana2007年5月24日 凌晨4:11

    熱誠 : 係.. 但可惜我太蠢.. 好多時好有心機做出來既蛋糕, 都失敗~~ See :係.. 啱啱焗出黎辣咀添呀~~ haaaa

    回覆刪除
  22. 日本主婦之生活篇2007年5月24日 晚上8:43

    好你等我消息

    回覆刪除
  23. 有心意但失敗既食物 只要係大小姐整 熱誠都會食

    回覆刪除
  24. 我以前响舊屋整果D好鬆脆!!! 但一搬咗去新屋再整就好淋 ,,,都唔知搞乜?!

    回覆刪除
  25. thanks very much ! 唔好意思, 想問下仲有乜野technique可以唧花唔會唧爆個袋? 你整得真係好靚呀

    回覆刪除