2007年5月12日 星期六

Brunch Buffet @ Abu Dhabi Sheraton



週未既節目就係同大少周圍試新野....


上星期五, 我地就揀左去Sheraton 食Brunch Buffet


呢間Sheraton雖然睇落唔係好大好GRAND... 但入面裝修都唔錯喎!



好鐘意入面既裝修 & 感覺 ... 因為夠光猛!




見到美味既甜品區&下面既麵包區...我就同大少講, 坐低試下囉~



一開波, 循例食少少沙律啦.... yummy~~



跟住又試下食少少主菜... 不過呢d都唔係我既至愛



開始試下d包包先... 仲有木瓜沙律... (呢到d木瓜好貴架, 所以有木瓜食, 我例必勁食!)



即叫即炒pasta... 不過不失啦!



甜品一定唔夠香港多&好味.... 但呢個Puff我都食左2隻..heeeeeeeeeeeee



呢到D人黎食Brunch Buffet唔會真係當Buffet 咁食, 佢地會食少少飽肚就算, 唔會因為係Buffet而狂食,, 所以好多時坐低食半個鐘至九個字乜都食完, 唔會再翻食或者賴死唔走等無咁飽再食過!!  但我地兩個死唔sit抵既香港人緊係唔會咁易就走啦,, 食完覺得好食既野會翻食又翻食 (隔離枱都做左兩轉生意, 我地都未走!!

)  最後用左個幾兩個鐘先食完個Brunch Buffet...仲要飽到連Dinner 都食唔落!  heeeeeeeeeeee 


 


沒有留言:

張貼留言