2007年5月25日 星期五

再戰帆船Brunch Buffet

大約上年十一月, 我第一次去帆船酒店27/F食佢個brunch buffet...個個都讚不絶口(有興趣可以CLICK呢到睇返)!

今次, 適逢大少有個朋友一早落左order話要入帆船食飯, 我又可以沾到佢既光再去一次~~

上次我只係影左個到既甜品無影其他食物, 今次...難得有機會再黎, 我緊係唔會再咁求其啦... 想俾大家睇下佢究竟有乜東東食麻!!

Let's go....

不過實在太多野食, 而且熱葷係有蓋蓋住, 所以我都無影到... 有D係有廚師即叫即煮個D我都唔好意思影...睇住咁多先啦~~

凍食區 -

話明brunch buffet, 緊係唔少得各式各樣既麵包蛋糕啦.. 其實旁邊仲有好多粟米片, 不過我都費事影個d!

好多唔同既鮮果汁.... (任飲, 唔洗錢.... 另外再叫Coffee / tea就要俾錢架啦,, 所以都係飲呢D算啦!)

Salad Area....

中東特色既沙律...

高級食品 - 龍蝦區

鮮甜長腳蟹, 生蠔 & 蟹蛺

嘩.... 任食既刺生, 壽司呀... 我平時好恨食但又唔捨得食,, 今次食返夠本!

魚子醬區....  (不過本人唔識欣賞... 覺得好咸!)

甜品區 :

排得好靚既古古力~  中間圓波波個d好好味架!!

各式Desserts (賣相OK, 但味道一般... 不過呢到d甜品係咁上下架啦)

d 玻璃杯好靚呀~~

趁未俾人切開, 即刻影左佢先,, 呢個係紅梅蛋糕, 酸酸甜甜, 好好味!

香港賣$10一粒既 Macarons....有紅梅味&檸檬味!

睇唔真d食物就睇下我攞返黎個d啦~~



呢個大少攞返黎,, 似係芝士, 佢話好味喎!


我一開波就支持中國菜,,, DIM SUM ~~~ (雖然味道都係麻麻!)

再黎就食貴格野啦~~

呢個係意大利雲吞, 不過包住既係鵝肝醬....(大家一心黎係食一塊塊大鵝肝,, 因為上次係一塊塊任食... 但點知今次唔知縮皮定改MENU,, 變左鵝肝醬雲吞,,, 大家都十分失望!!)

好靚既魚子醬~

一致話好味既牛扒 (但我無食, 因為太大塊, 唔想side晒個胃D位!)

即叫即炒帶子

再黎就係甜品啦!! 好香既玉桂蛋糕仔

為左影相, 我叫大家唔好攞Macarons & 朱古力粒粒... (我影完迫佢地食晒佢!)


熱情果啫喱!!

呢到d cake真係麻麻...

仲有雪糕, 朱古力噴泉等等.... 不過個胃size有限, 真係食唔晒!!

今次我同大少都無上次食得咁瘋狂, 所以走既時候都無辛苦既感覺....  聽日再post埋其他相.. 依家要訓啦~


沒有留言:

張貼留言