2007年6月13日 星期三

北海道之旅 - 札幌篇(2)

第二日起身食完個豐富早餐後, 同大少係札幌再逛逛...  天氣十分好, 但只有十二度... 所以我都要著兩件衫出發, 以防病倒!!

札幌係我地既行程入面, 算係最多shopping mall既地方, 所以我要好好把握時機!!

天氣好得不得了~~~  (但呢種天氣只維持數天!!!)

我行得最多就係地下街, Loft, Tokyu Hands, Sebui 等等....  (其他個D真係唔夠時間行呀!!)

由於係平日及清早既關係, 街上都好少人... 所以我地行得好舒服...


係Loft到買左好多野, 除左化粧品, 甲油等一D無謂野外, 我仲買左呢隻香蕉.... 佢超好攬.. 係呢幾日既行程, 我係車到都係攬住佢黎訓... 好正呢!!!

略略同大家講下我地既行程 :

Day 1 : 機場 to 札幌

Day 2 : 札幌 to 小樽

Day 3 : 小樽 to 富良野

Day 4 : 富良野 to 美瑛

Day 5 : 美瑛 to 札幌

Day 6 : 札幌 to 登別

Day 7 : 登別 to HK

我地將於DAY 5會再返札幌, 所以我地都唔急行唔晒~~~~

Next Station is 場外市場食長腳蟹!! 出發啦~~~


沒有留言:

張貼留言