2007年6月30日 星期六

狐狸先生幾多點?

笑話一則!

 

尋晚同大少晚飯後, 一返到屋企, 佢就攤係Sofa到... 我靜靜咁坐係地下望住佢

我 : 你咁快眼訓啦?

大少 : 係呀, 好累呀~~~ (說話沒氣沒力)

我 : (情深款款咁摸佢塊面) 你訓覺個樣好似狐狸!!

大少 : (即刻睜大雙眼) 下, 點解呀??

我 : 你訓覺咪埋眼時對眼好似狐狸囉!!  (但我依然繼續情深款款咁望住佢~~ 覺得佢一臉稚氣!)

我隨意講左一句 : 狐狸先生幾多點?

大少 : (援援睜開雙眼, 四周望一望) 十一點三 (好正經咁講!)

我 :

.................................. 勁爆笑~~~
十一點三!!!!!! 邊有十一點三架~~~~
 (行碎步咩!!!!) 

大少 : 依家咪十一點三囉~~ (唔明我仲乜笑得咁勁!!)

我: 你有冇玩過狐狸先生幾多點呢個game架!!! 小學好HIT架喎~~ (繼續大聲恥笑佢!!!!!!)

大少 : (無奈地) 我未聽過喎!! 

 

 


23 則留言:

  1. 阿呢漫畫開左blog呀, 有空入黎睇下

    回覆刪除
  2. 舉手, 我有玩過 ~

    回覆刪除
  3. 同我好姊妹一樣有玩過呀

    回覆刪除
  4. 咁攪笑, 居然未聽過??

    回覆刪除
  5. 下??????????? 唔係啦fa???????????? 真係估唔到有人比我更唔曉童年玩意喎. 我呢, 已經覺得自己好屎, 好多小時候玩意都無玩過....但起碼都聽過. 你大少果然堅. 佢係咪住半山高級豪宅大, 細個讀國際學校架?  不過呢....狐狸先生幾多點呢個遊戲比較多係女仔玩. 可能...佢唔同女仔玩呱. (你再問下佢有無玩過火燒後欄, "何仔公" , 紅綠燈過馬路要小心.....啦!!)

    回覆刪除
  6. 俾你地2個人笑死啦!~~~

    回覆刪除
  7. 大少咁out架, 狐狸先生幾多點都未玩過~~~~

    回覆刪除
  8. 哈.. 未玩過狐狸先生幾多點...十二點...仲唔快d走

    回覆刪除
  9. 佢真係答你果吓爆笑喎

    回覆刪除
  10. HAHAHA .....會唔會係大家年代唔同呀?! 可以佢果時唔興呢

    回覆刪除
  11. 大少係邊度大架? 咁都唔識

    回覆刪除
  12. 幸福小女人- Diana2007年7月2日 清晨7:17

    各位,, 我初初都覺得好surprise點解佢未聽過呢個game...但佢真係好認真咁話無聽過?!   可能佢細個無人同佢玩, 所以唔識玩呀!!! 呵呵呵~~~ 不過話時話, 我都唔係好記得點玩!!

    回覆刪除
  13. 大少真係咪聽過, 佢小學唔通冇小息?

    回覆刪除
  14. 日本主婦之生活篇2007年7月2日 清晨7:47

    我都聽過 不過好似唔係我果年代玩O既

    回覆刪除
  15. Petite poupee @安提比2007年7月2日 上午8:21

    狐狸先生幾多點都未玩過 ?/

    回覆刪除
  16. 露絲公關手記2007年7月2日 上午11:16

    我小學都有玩過喎

    回覆刪除
  17. ✿MissCheeseCake✿。◕‿◕。2007年7月2日 晚上7:30

    有冇搞錯,未聽過?

    回覆刪除
  18. 我地係同一個年代, 幸子有玩過!!~    (不過我隻大pooh肯定唔識, 因為佢黎由另一星球! hehe)

    回覆刪除
  19. 我都未聽過喎,死啦....好老土!

    回覆刪除
  20. 佢話未玩過..其實...佢係咪食左k仔啊....

    回覆刪除
  21. 我都有玩過呢個童年遊戲, 仲有好多添....(黑白、小皮球、橡筋繩...)

    回覆刪除
  22. 幸福小女人- Diana2007年7月4日 凌晨4:14

    我依家好驚呀~~~ 我唔知大少見到呢篇網誌會唔會話我做乜出賣佢!! 我同大少D同事分析過,, 可能佢男仔周圍跑, 好少同朋友玩呢D野, 所以佢唔識掛 (唯有係咁諗!!)

    回覆刪除