2007年6月20日 星期三

Time Out - 黑芝麻慕絲蛋糕

日日都講北海道之旅.. 我怕大家睇到煩,, 睇到悶.. 係時候停一停, 休息下!!!

剿返D舊作出黎post返個recipe先!!!

黑芝麻mousse cake .... (我個舊同事好衰咁改左個名叫 : 黑芝麻麻地蛋糕... ) 佢口口聲聲話好食架. 但又改個咁既名... 我知佢有睇我blog架... 還我清白呀, Mandy!!!!!

其實個蛋糕唔好話我自己讚自己.. 真係好好味架
...呵呵呵!!!!! (因為杜拜呢邊無乜正cake shop.. 所以我呢D 水準, 已經好'一之棒'呢!!! ) 

食譜 :

海綿蛋糕片 。。。。。。。。。。 1 片 (放入6寸餅模中間備用)

牛奶 。。。。。。。。。。。。。 50克

芝麻粉/芝麻粒炒香磨粒 。。。。 20克 (唔可以用芝麻糊粉黎做, 因為芝麻糊粉有糖在內, 份量會有出入)

淡忌廉 。。。。。。。。。。。。 160克

糖 。。。。。。。。。。。。。 10克

魚膠粉 。。。。。。。。。。。 7克 (如用魚膠片為2.5g一片.. 約三片)

蛋白霜 :

蛋白 。。。。。。。。。。。。 30克

糖 。。。。。。。。。。。。。 40克

做法 :

1. 牛奶加熱, 加入芝麻粉

2. 蛋白打至起泡加糖打至忌廉狀(勾狀), 備用!

3. 淡忌廉加糖打起(企身), 拌入芝麻奶

4. 將2既蛋白霜加入, 以膠刮拌勻

5. 魚膠粉加入適量水, 隔熱水座溶, 倒入4 (切記攪勻D魚膠溶液, 但又唔好攪太耐!)

6. 倒入已預備之海綿蛋糕模內, 雪2小時即可 (或雪入冰格, 口感會好似芝麻雪糕, 美味可口!)

(Sulena ,, 應承俾你咁耐先post... 真係唔好意思!!)


沒有留言:

張貼留言