2007年6月11日 星期一

呀下.... 我要飛到天上!!

各位...

我又要返杜拜過師奶生活!!

好多謝係呢兩個禮拜倍我吃, 喝, 玩, 樂既朋友.... 有你地, 我每次返黎都覺得好開心!!!

當然... 一切都要感謝主既保守&看顧...

令我每一日都過得好開心, 好平安!

希望黎緊既日子,, 繼續有主既保守 (最貼身既問題係,, 求主俾條寬頻線我!!)

好想快快趁新鮮update我北海道既行程&照片同大家分享...

如果返到去條線又慢... 又無得成日上網,, 我會好灰!!

請大家一齊為我祈禱!!

***********************************************************************************************

今日一早八點出門口去機鐵站check-in 先, 原因係我地唔想坐經濟客位, 想用milage upgrade to Business Class...

我大鄉里出城, 一心諗,, 正呀!! 有商務坐, 今次可以司司酷酷返杜拜, 仲可以影下相post出黎俾大家睇~

點知去到, check完一輪,, Business Class都好full...無晒雙人位, 要分開坐~~

頂!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

分開坐... 點得架!

最後, 我地打回原形, 要坐經濟位... 一場歡喜一場空!!

好唔開心, 我又要扎糭咁扎住返杜拜....

(之前仲好天真想帶D指甲油上飛機慢慢嘆住闊位擦甲油.... 無lu.....無lu....)

我夠鐘上機啦... 返杜拜再見啦!!!

BYE!!! (求主保守一切順利平安,, 大少又開始頭痛, 求主除去佢既痛楚啦... 感謝主!!!)

 


沒有留言:

張貼留言