2007年6月19日 星期二

北海道之旅 - 小樽宏樂園

去到小樽, 我入住Cindy介紹既宏樂園, 因為我俾佢既私人露天風侶深深吸引住~~ (Cindy, 多謝你既遊記, 我係你到搵到好多有用資料呢!! 我仲入住你當時入住個間房呀..heeeeeee)

宏樂園係遠離小樽鬧市, 較偏少少,, 但佢既規模一D都唔細... 好大好大, 仲好靚添!!

由入口去到酒店門口都有排行... 初初揸車去到見到間酒店屋頂, 但搵唔到入口, 原來入口係好遠...

池溏D魚肥到好得人驚, 好驚佢跳上黎咬我.... 佢地跳一下, D水既水花彈到超遠... 可想言之幾肥大!!

去到邊... 都種滿好靚既花花... (一心諗住出面D花都咁靚, 富良野D花應該仲靚.. 點知~~~~
)

呢間就係我地既房.... 房都算大 (因為仲有一PART我無影).. 感覺唔錯, 因為有我至愛落地玻璃~~

呢間酒店既私人露天風侶房一D都唔平... 一晚要成HK$2800一晚(但Agent哥哥話我呢個價已經係好抵玩, 因為淡季喎..) 但大少初初都責怪 (佢話唔係責怪喎, 只係驚訝~~).. 仲乜間酒店要咁貴一晚??!!

咁你自己睇啦, 有私人露天溫泉... 食飯前浸又得, 訓醒浸又得...   咁方便, 個境又咁正.. 價錢係咁上下啦!! (咁叻你下次自己搵呀笨!!

)

呢個私人溫泉一D都唔馬虎,, 唔係求其俾個桶你就算.. 仲有景睇... 好棧鬼架 (唯一麻煩處係, 沖涼要係露天沖... 凍死我!!)

咁貴既房(我覺得貴) 緊係要浸到包啦.. 我一個朝早都浸左兩次... 大少仲浸左三次.. 浸完成個人暖晒... 連怕凍既我都全身滾晒!!

HK$2800除左包私人風侶,, 仲有包兩餐, 一早一晚... 晚餐係自己房到享用... 好似大爺咁!!  食物都唔錯架~~

特登著埋件和服.... 影完相就開始食啦!!!

Cindy,, 真係無介紹錯,, 呢到到正呀~ Thank you so much!!!!

有興趣去睇下佢其他私人風侶既朋友, 可以click呢到睇睇...


沒有留言:

張貼留言