2007年6月30日 星期六

北海道之旅 - 札榥 (3)



去完富良野&美瑛, 我地又要揸兩個幾鐘車返札榥作一日停留, 因為我地既尾站係登別, 如果直接由美瑛去登別, 需要揸成四個鐘車,  所以我 plan 左返兜札榥作中途站! (順便睇下有咩未睇未買, 作最後衝刺)

返到札榥, 我地其實無乜目的地, 有時間就去左電視塔到參觀一下

呢個電視塔其實無咩野睇, 只係睇札榥四周既景色... 有時間都可以去睇下既!

日本D建築物真係起得好有條理 ~~   可惜天色唔好!


中間無建築物既地方係大通公園, 係札榥都好出名架~~

好想坐個摩天輪, 可惜我地唔夠時間

雪印雪糕... 點可以唔試呀! 呢隻新口味, 食到中間, 有一條朱古力條係入面架~~

去完電視塔, 順道去地下街shopping~~ 買左一盒新鮮美味士多啤梨, 真係想買多幾盒返香港!  沿途係車到, 我洗都未洗已經食左大半盒!! 超好味~~~

黃昏時候, 我地趕住去藻岩山睇夜景... 可惜...個夜景矇到我地只可以係架纜車見到自己既影!

如果天氣好, 可以睇到個夜景好靚架~~~


攪完一輪, 係時候開飯啦!!!! 今次我地揀左蝦蟹合戰 (但呢張相係蟹將軍到影...heeeeeee)

我地兩個人叫左兩個套餐, 一個蟹宴, 一個蝦宴!!  食到好飽好飽,, 可能食太多蝦蟹, 我仲食到夜晚身痕添!!


沒有留言:

張貼留言