2007年6月26日 星期二

北海道之旅 - 美瑛


玩完富良野... 下一站當然去埋美瑛啦~~

由於係富良野玩左大半日.. 去到美瑛第一個站就立即去民宿CHECK-IN, 稍作休息!!

呢間民宿比起富良野個間較為商業化... 工作人員都係外聘, 唔係一家人經營!

同之前個間一樣, 我地自己租左一個Cottage...有私人廁所, 間屋其實好大, 我諗至少可以住八個人!!!

等開飯前, 我同大少爭取上網時間....

開飯啦 ~~~   比起富良野既晚餐,, 豐富好多呢!!

不嗜酒既我... 係開心既環境下都叫左一杯beer~~~

食完一餐豐富既晚飯,, 我地就返屋仔休息!  而大少亦要為連日玩樂付上代價!! (就係要做公司野)  ,, 呢個時候, 正好俾我收拾下連日黎買左既野啦... 因為要衡量下洗唔洗買多個喼!!! 

雖然唔係太多野.... 但D野食既盒好佔位!!

溫馨早餐 ~~~ 最好味係個西柚,, 甜過橙!!!

叉足一晚電.... 精神包滿再出發啦!!

雖然無乜特別地方要去觀賞,, 但沿途景色都唔錯.. 見到靚既... 咪落車影下相囉 (有時D旅遊車經過, 我就會感恩自己唔係跟旅行團.. 唔洗再受控於緊密既行程)

 

 

好少見到呢D火車軌,, 趁無車行入去影下相先~~

 

遊美瑛另一個好方法就係踩單車... 可以遊遍美瑛各大出名既景點... 包括以上... Mild Seven (柔和七之樹) , 何以出名, 原因係當年煙仔Mild Seven係到賣過度告, 咁跟住就出左名!!  其實都幾無乜特別~

再黎係親子之樹, 一大片草地上有草一家人! 爸爸, 媽媽 & 仔仔.... (我懷疑緊佢地咁啱生成咁, 定係D人特登剪到佢大中小呢?)

最後, 我地去埋Ken & Mary之樹, 其實有乜特別? 唔知呀, 書介紹咪去睇下囉~~

時間尚早,, 去埋七彩之丘睇花... 但係.. 又係無乜花睇!

試幻想全部都開滿花... 有幾咁靚~~

依家先出少少葉仔, 幾時先有花睇呀?

另一款口味既波子汽水 ---- 又係蜜瓜!!! 好味過薰衣草味~~

美瑛好快就玩完... 我地又要揸車返札榥!!!!


沒有留言:

張貼留言