2007年6月24日 星期日

甜的吃... 嗅的也吃!! (事前聲明, 此篇內容可能令人情緒不安, 頂唔順唔好睇!!)

尋晚發生左一件醜事~~

所謂家醜不出外傳  但係, 我不吐不快,, 掙扎左好耐,, 都係要記低!

 

主角 : 大少 &

地點 : 家中客廳

案發前 : 睇緊溏心風暴

 

***********************************************************************************

 

: 靜靜雞做左d 衰野~~~ (唔怪得我,, 睇緊溏心,, 好緊張麻, 唔想行開!!)

 

再過一分鐘….  我又做多次衰野!!

 

大少 : 你係咪疴屁呀? (好好奇&有少少頂唔住咁問我…)

 

: 係呀 (好理直氣壯當無野咁!!)

 

跟住大少用咕順係咁撥空氣~~  大家無出聲, 繼續睇溏心 ~~~~

 

過多五分鐘後做完一集….  大少問我好唔好睇多集??

 

: 哼!!!  你唔愛我啦你嫌棄我d(仲要惡人先告狀~~~)

 

大少 : 無呀… (好似被屈咁~~)

 

: 無天理,, 無皇法疴屁無自由呀!!!! (仲要大叫~~) 

    我要話俾daddy你管制我疴屁  無天理,, 無自由呀~~

 

大少 : 我無呀,, 你仲乜學阿琴(溏心細契) 亂作野呀!! 我聞到第一水屁味時, 我已經唔出聲…我諗.. 咦!!! 正呀,, 醒晒!!  (扮晒野咁講!!!) 跟住第二轉又有, 我... 我吃不消 先出聲問你係咪疴屁之麻??

 

: 你去死啦!!!  你真係唔介意聞,, 你又用咕順撥空氣~~ 跟住又好不滿咁問我係咪疴屁??  係我疴屁又點呀~~~ 你有冇聽過 : 甜的吃!!! 苦的也吃!!  (我彷彿真係以為自己d屁好好聞咁.. d都唔覺醜!!) 

 

大少 : 我問下之嘛…. 諗住問下你仲有冇得放我想再索麻!! (仲係到死撐加埋個衰樣!!!)

 

: xyz#%%  你去死啦~~~  核突佬!!!

 

***********************************************************************************

 

其實呢篇野我真係諗左好耐好唔好寫出黎  話晒我係大家心目中都有個形象架麻,,, 

咁樣公開我疴屁事件.. 真係咩形象都無晒!!!! 

 

但係, 我覺得尋日既情形&對答真係好攪笑, 我想自己記低呢件事,, 係某年某月某日睇返原來我同你發生過d咁核突又攪笑既事!!  heeeeeeeeeeeee  我愛你呀,, 傻佬!!!

 

你地有冇試過係老公/情人面前疴屁呀?? 情形會係點架…. 講黎聽下呀~~

 


沒有留言:

張貼留言