2007年11月12日 星期一

出動!

醫生同我講, 雖然你敏感.. 但記住千祈唔好戎口!!!!!!!


哈~~ 叫我戎口就難姐, 你叫我千祈唔好戎口... of course no problems 啦~ (因為醫生想知道係食物感敏定其他野, 所以first step係唔洗戎口!)


前日同朋友Shopping後, 即去食我渴望已久既正宗煲仔飯


呢間茶餐廳應該都算出名!!  雖然無什麼廣告或明星相作招牌...


但每次去都係常滿, 而且兩位去食的話, 想坐卡位唔該坐埋一邊呀!



呢間金藍湖茶餐廳最出名係煲仔飯... 夏天都好似有得食(我唔Sure) , 位於銅鑼灣渣甸坊近Van仔站隔離


我地得兩個人食,, 全部由我發板....



原本叫左白鱔煲仔飯.. 但白鱔賣晒... 我最後揀返最基本既鳯爪排骨飯! (Dar.. 係咪睇到流晒口水呢??)



椒鹽豆腐 (極力推介,, 超好味...豆腐好滑好juicy!! 真係皮脆餡滑<----- 好似無呢個形容詞)



蒜片煎雞翼, 呢d先叫雞翼麻,,杜拜個d實在太遜色... 奀到死... 呢d啖啖肉..好好味!!!



清炒菜心... 係呢餐令人食得最滿足既一碟! 因為好耐無食菜心... 仲要係靚菜~~~ 菜本身既清甜味..真係好正!!!


P.S. 話雖食物質素一流.. 但價錢比起一般茶餐廳都較為貴, 每樣小菜大約四十至六十蚊不等.... 我地以上食物$200埋單!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


食野真係好開心... 我同朋友講,, 中國&東南亞菜真係好正!!  煎炒炆燉蒸炸... 每一個做法都有佢既特色... 唔似得外國既口味, 一味煎炸, 鞋口, 無味... 毫無講究!


另外要多謝好朋友杰杰,, 當日做左我一日跟班兼妹仔... 令我可以兩手fing fing 毫無顧慮地盡情購物!!!  (大少.. 杰杰話你一句唔該真係洗死人呀! heee)


32 則留言:

  1. 椒鹽豆腐呀!!! 唔使戎口來test食物感敏定其他野... 嚴重的食物感敏會c人架喎.

    回覆刪除
  2. 我都食過呢間,好好味㗎!
    果次我地兩個人食咗三煲煲仔飯.
    清晒!

    回覆刪除
  3. 又返左o黎? 有無仲快d呀...heheheeee
    你睇邊個醫生呀?

    回覆刪除
  4. 2個人叫咁多,食唔食得晒呀?

    回覆刪除
  5. 邊有醫生咁講架....
    不過都係對架....
    想知道邊種食物有敏感都要啦!!
    你而家好返d味呀!!

    回覆刪除
  6. 好正咁wow!!!~ 天氣凍最好食煲仔飯暖吓ga la!!!~

    回覆刪除
  7. 嘩,叫你唔戒口就真係亂嚟!小心呀!好熱氣!

    回覆刪除
  8. 豉汁白鱔我都想食啊...不過我唔太好煲仔飯呢

    回覆刪除
  9. 我冇諗過豉汁白鱔都可以做煲仔飯喎 , 如果我去食都會食呢味 , 因為唔係度度都有.

    回覆刪除
  10. Diana ~~
    哈哈 ~~ 醫生呢句話好o岩聽阿
    你一定食盡佢既拉   哈哈
    真係好開心阿  唔駛戒口
    我都認同呢 東南亞 ~~ 亞洲既食物
    始終係我既最愛  好講究呢
    你碟豆腐  睇到我猛吞口水阿

    回覆刪除
  11. 個醫生都幾好,叫你唔洗戒口,不過叫你戒口,你都唔會聽話架啦,番到香港咁多正野食

    回覆刪除
  12. 見到你無事我就放心哂,我之前濕疹癢到晚晚瞓唔著,係睇CWB一个姓沈嘅醫生醫番好,如有需要,我比佢電話你啦。Wish u have a great time with your family & friends in H.K. & Taiwan!!!

    回覆刪除
  13. You better hurry up and eat all the seafood and favorite food now before the doc asks you to stop.
    I read this post before I read the one you announced your return to HK, and thought, eee, how come she is talking about CWB lei , maybe you are under influenced of the medication

    回覆刪除
  14. 我皮膚敏感仲未好番 今日仲要睇醫生 不如你介紹個醫生比我啦

    回覆刪除
  15. 唔駛戎口啫,妳都唔駛咁博命喎~~

    回覆刪除
  16. ✿MissCheeseCake✿。◕‿◕。2007年11月13日 凌晨1:50

    椒鹽豆腐 my favourite

    回覆刪除
  17. 小白羊Petit Mouton Blanc2007年11月13日 凌晨3:14

    嘩!煲仔飯呀! 不過我都有食物敏感, 但係就輕微囉。 係呢!你現在好返點未呀?

    回覆刪除
  18. 兩手fing fing 毫無顧慮地盡情購物 ---------- 好呀 ----- 最鐘意就係咁SHOPPING呀 !!! 有無好多收獲呀 !

    回覆刪除
  19. 哈哈, 每次睇你因為在杜拜無啖好食谷鬼氣, 到在港食到美食時o既一番肺腑之言
    我就覺得好鬼好笑又肉緊.
    隻蒜片雞翼果然靚仔喎.
    我呢幾年已唔多會食雞翼, 好鬼厭. 但一見到炸得出色o既, 依然會好想食啊.
    我好鍾意食呢d麻甩菜啊!

    回覆刪除
  20. 睇你咁食法, 冇人會覺得你係一個病人law, 哈哈

    回覆刪除
  21. 想引死人咩! 好耐無食過菜心啦!

    回覆刪除
  22. 日本主婦之生活篇2007年11月13日 清晨5:45

    椒鹽豆腐呀 MY GOD!!

    回覆刪除
  23. 我又係有野敏感,但又搵唔出對咩敏感呀!

    回覆刪除
  24. 乜你返o左o黎呀!  我今日先得閒探你ja!   留幾日呀!

    回覆刪除
  25. 我係咪入錯版....?去錯你之前d post? 咁快你又回來了?
    yeah!唔洗戒口就容易啦.但係要食到你再敏感, 會唔會要食好多款呢? 不如你諗下發之前幾日你食過乜, 主攻那些好似快d噃.

    回覆刪除
  26. 立春妹
    其實.... 我同菇奶奶一樣
    都好鐘意食依d麻甩餸架..... 呵呵呵
    p.s. 我答咗你喇~

    回覆刪除
  27. 上個月係hk, 都經過想吃 但太多人又肚餓 最後去左隔離吃魚旦粉

    回覆刪除
  28. 幸福小女人- Diana2007年11月13日 中午12:03

    各位...
    多謝大家關心.. 我既敏感好返晒啦 (希望唔好復發!!)
    今晚太攰啦,, 大家既留言, 聽日有機會再覆啦!!
    byebye

    回覆刪除
  29. 嘩~~好正個煲仔飯!

    回覆刪除
  30. e.......間野响銅鑼灣呀, 旦我搵日同痳甩亞仔去試試先

    回覆刪除
  31. 雖然唔駛介口, 都唔駛食咁多"香口"架!!!

    回覆刪除